Svar

TDC MobilSikkerhed

Jeg har et abonnement med 2 telefoner, hvor vi har Mobilsikkerhed med antivirus, antityveri, datafortrolighed opkaldsblokering og sikker browsing, men nu er det ikke mere på den ene telefon. Jeg har ringet til fejl melding, hvor de for talte at dette produkt ikke findes mere, så undre jeg mig over at det stadig er på den anden telefon. Ifølge TDC hjemmeside kan/ har alle TDC kunder denne mulighed. Jeg står nu i den situation at jeg ikke kan afinstallere appen da vi ikke kan huske koden, hvad kan jeg gøre, ud over at opsige mit abonnement og købe et nyt?  

Mvh Raavig 

icon

Bedste svar af Stefan 17 august 2015, 14:32

Hej Raavig1

Man kan stadig bruge TDC Mobilsikkerhed. Hvis det er forsvundet fra en telefon tyder det på, at det er blevet afinstalleret, men så skulle man kunne finde det på Google Play/Appstore igen.

Har du glemt sikkerhedskoden, vil vores kundeservice kunne hjælpe med at få nulstillet den. De kan kontaktes her: Kontakt

Du kan læse mere om TDC Mobilsikkerhed her: TDC Mobilsikkerhed

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Raavig1

Man kan stadig bruge TDC Mobilsikkerhed. Hvis det er forsvundet fra en telefon tyder det på, at det er blevet afinstalleret, men så skulle man kunne finde det på Google Play/Appstore igen.

Har du glemt sikkerhedskoden, vil vores kundeservice kunne hjælpe med at få nulstillet den. De kan kontaktes her: Kontakt

Du kan læse mere om TDC Mobilsikkerhed her: TDC Mobilsikkerhed

Jeg har haft kontakt med TDC app afdeling, de hjalp med koden. Jeg prøvede at afinstallere appen det gik fint, så downloaded jeg TDC sikkerhed men der kommer stadig kun antityveri på og ikke antivirus, datafortrolighed, sikker browsing og abonner. Man kan så opgrader abonnement, så kommer en besked om din forbindelse er ikke privat, angriberen prøver muligvis at stjæle dine oplysninger fra mobilbackupregistrering.tdc.dk. Under avanceret at sikkerhedscertifikatet udløb for 219 dage siden. Så kan jeg ikke komme vidre der fra.

med venlig hilsen

Ingvard Raavig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)