TDC mobilsikkerhed

• Guide
  • 26 kommentarer
For godt en måned siden købte min hustru og jeg hver vores Galaxy S6 i en TDC-butik med tilhørende TDC-abonnementer. Vi installerede TDC mobilsikkerhed på telefonerne. Der var en 30 dages gratis prøveperiode, og da TDC jo lover os privatkunder gratis abonnement, skulle jeg i lørdags prøve at aktivere mit abonnement. Det kunne jeg ikke umiddelbart finde ud af, så jeg trykkede på knappen "køb" (der er faktisk ikke ande muligeder) hvorefter en side åbnede sig hvor der bl.a. stod "registrering gennemført" og at jeg skulle trykke på "opdater". Da jeg havde gjort det virkede det hele igen, så langt så godt. I dag, mandag, er min hustrus prøveabonnement udløbet, men umiddelbart vil jeg ikke trykke på "køb" en gang mere, for vi vil ikke købe noget vi bliver lovet gratis.

Er der nogen her, der ved om jeg har gjort det rigtigt ved at trykke på "køb"? Jeg kan ikke finde nogen vejledning nogen steder, hvor der står hvad man skal gøre når prøveperioden er udløbet.

3 Kommentarer

Har du logget på "mittdc" og set der om der står noget?
Måske under dine tilmeldte abonnementer.

Ved ikke om du kan bruge denne side.

https://kundeservice.tdc.dk/mobil-og-mobilbredbaand/funktioner-og-brug/tdc-mobilsikkerhed/kom-godt-i-gang

Hvis ikke du finder noget så prøv at ringe til kundeservice.

Hej Maja og evt. andre interesserede

Det fungerer åbenbart på den måde, jeg beskrev i mit første indlæg.

Under "mittdc" står TDC Mobilsikkerhed nævnt under "Inkluderede services".

Bare ulogisk at kalde funktionen for "Køb". Og hvorfor overhovedet have en prøveperiode når programmet er gratis. Nå, sådan er der så meget.

jep - man undres  Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P