Svar

tdc- dnktd på display

• Deltager
  • 0 kommentarer
hej

Mine piger har opdateret deres Iphone og nu står der ikke TDC i displayet som operatør men DNKTD

er der nogen der kan gøre mig klogere på det Overrasket humørikon

vh

Martin

icon

Bedste svar af emilstahl 9 december 2015, 05:03

iOS 9.2 udkom i går og fejlen er nu rettet. Glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej MB71

Det sker desværre på nogle enkelte telefoner, men der bliver arbejdet på at få det løst. Selvom der står nogle andre bogstaver, så er du stadig på TDC's net. Glad humørikon

Det sker på alle telefoner også Samsung! Det giver ingen mening! Nu er der kommet 2 opdateringer fra Apple og det er ikke ændret endnu! Skidt som altid=
Jeg har lige opdateret til ios   9.1 og det er stadig ikke ændret   ,  jeg tror det letteste var at  TDC skiftede navn til DNKTD  så passede det   for det andet tror jeg ikke på bliver ændret  nu er det 3 opdatering efter  udgivelsen af 9

Fejlen er blevet rettet i iOS 9.2 beta 3. Det vil sige at det er rettet i den endelige version.
iOS 9.2 udkom i går og fejlen er nu rettet. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Som emilstahl skriver, så er iOS 9.2 udkommet og i samme ombæring er fejlen rettet.

Du kan opdatere din iPhone og iPad til iOS 9.2 ved at gå i Indstillinger --> Generelt --> Softwareopdatering.

God jul til alle Glad humørikon

/Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)