Svar

Taletidskort udland (Europa)

• e43
  • Deltager
  • 5 kommentarer
Hej.

Et taletidskort kan som jeg læser det ringe og sende/modtage sms til og fra Danmark.

Hvis min kone og jeg har hver sit taletidskort  med til eks. Grækenland - kan vi så ringe og sende sms til hinanden.

Venligst

Eyvind.

icon

Bedste svar af Radiomanden 8 juli 2016, 22:10

Minut prisen er måske nok højere.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Taletidskort kan som udgangspunkt ikke bruges i udlandet. Det vil sandsynligvis også koste mere end EU priserne. Opkald 46 øre/minut, modtage kald 10 øre/minut.

Hej Radiomanden.

Det er jo trist læsning, at det ikke længere kan lade sig gøre at bruge taletidskort i udlandet hos TDC.

Ved nærmere eftersyn på yousee siderne ser det vist ud til at man heller ikke kan købe nye kort.

Så må jeg nok blive hos CBB hvor jeg har 4 stk taletidskort, hvor et af dem bruges i et alarmsystem.

De kan alle snakke med hinanden i Europa.

Venligst.

Eyvind.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Minut prisen er måske nok højere.

Da jeg mest bruger mine taletidskort til SMS har minutprisen ikke den store betydning.

Har jeg brug for at tale i udlandet (Europa), betyder minutprisen intet for mig. 

Så er muligheden for at kommunikere ved tale, vigtigere end prisen.

Data bruger jeg heller ikke - da jeg næsten altid har WIFI i nærheden. Hvor jeg blandt andet kan samtale med billeder via Skype. 

I øvrigt har jeg haft taletidskort hos TDC, men da der uden varsel blev lukket for den oprindelige optankningsmulighed..................sprang jeg straks til CBB.

Det er ikke rart, når man er på vej til ferie og så ikke kan påfylde alarmsystemets taletidskort.

Venligst.

Eyvind.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)