Tablet kan pludselig ikke komme på nettet

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har en tablet fra medion, som pludselig ikke kan gå på nettet. Når den skal finde routeren bliver den ved med at søge, hente og godkende, men den finder ikke nettet. Jeg har 2 pcer og en telefon som godt kan gå på nettet uden problemer. Jeg tænker det er fordi navnet på routeren er ændret fra TDC til YOUSEE?

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad er det for en router du har?

Den hedder SAGEMCOM og er en TDC homebox

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det lyder ikke til, at du har skiftet router efter Yousee er kommet ind i billedet. At Yousee nu står for opkrævning og service m.m. burde ikke påvirke din router på nogen måde, så længe Yousee ikke har rettet i din router.  Der kan i dit nærmiljø være meget trafik eller støj på den trådløse kanal du bruger i din router. Derfor foreslår man ofte, at prøve at skifte kanal. Følgende vejledning burde virke, hvis du er helt på plads i Yousee:

https://kundeservice.yousee.dk/Bredbaand/Indstillinger-og-sikkerhed/Saadan-skifter-du-kanal-paa-dit-WiFi/Skift-kanal-via-MitWifidk?icid=_kundeservice_yousee_dk_bredbaand_indstillinger-og-sikkerhed_saadan-skifter-du-kanal-paa-dit-wifi_skift-kanal-via-mitwifidk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)