Tablet mistet forbindelse til Netflix

Min Samsung Galaxy Tab2 tablet har her i den seneste 6-8 ugers tid ikke været i
stand til at se Netflix på yousee bredbånd.
På andet udstyr i huset virker Netflix fint, men ikke på samsung.
Har prøvet at koble Samsung på andre netværk og der virker netflix fint, så
det må være Yousee,s modem som blokere for signalet til samsung.
Har været i forbindelse med yousee support, men stadig ingen løsning

Har indtil nu uden held prøvet følgende

skiftet wifi kanaler

afinstalleret og geninstalleret netflix på tablet

slukkket / genstartet / skældt modemmet ud / genstartet igen.

Mit yousee modem er et Netgear CG3000

Håber at der findes en løsning

Mvh Theis Christensen

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ud over Netflix fungerer din tablet fint med din router (CG3000)?

Ja det er kun Netflix som ikke virker

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fint du selv har prøvet flere ting. Først tænkte jeg der var gået kludder i android på din tablet. Det oplevede jeg på fruens tablet. Så vil det, at fjerne app og lægge den ind igen ikke betyde noget som helst. 

Kommer Netflix med en fejlkode/beskrivelse?

Har Netlix appen virket før på denne tablet med din router?

Omdømme 4

Badge +3
Fint du selv har prøvet flere ting. Først tænkte jeg der var gået kludder i android på din tablet. Det oplevede jeg på fruens tablet. Så vil det, at fjerne app og lægge den ind igen ikke betyde noget som helst. 

Kommer Netflix med en fejlkode/beskrivelse?

Har Netlix appen virket før på denne tablet med din router? 

Netflix virkede fint på tablet indtil for ca 6-8 uger siden. Det var i den periode hvor TDC og yousee blev slået sammen. Jeg fik i samme periode flere fejlmeldinger på feks opsigelse af sikkerhedspakke. Jeg tror at da TDC og yousee blev slået sammen er der gået et eller andet galt

Nej der kommer ingen fejlkode. Når jeg starter appen kan jeg se den arbejderpå at åbne netflix et minuts tid,

derefter går den tilbage til skirivbord på tablet.

Omdømme 4

Badge +3
Sammenlægningen er bestemt ikke gået uden problemer, men det er ikke sådan, at Yousee pludselig lukker for de porte Netflix kører på. Hvis ikke du har fået skiftet f.eks. router kan sammenlægning ikke rigtigt være en forklaring. Vi bruger Netflix fra en android tablet (Nexus 9) meget og har ikke oplevet noget. 

Ærgeligt, at der ikke kommer en fejlkode fra Netflix, som ellers er flink til at sige fra eller komme med en lang fejkode. Det er ikke fordi, at I er for mange, som bruger Netflix samtidigt? (Netflix giver mulighed for 1, 2 og 4 samtidige brugere afhængig af hvor meget I betaler).

I gamle dage skulle man lukke et par porte op i router til Netflix, men det burde ikke være nødvendigt mere. Vi har ikke gjort det og det virker fint uden. 

Det er bare underlig at det kun er på yousee forbindelsen at der er problemer med tablet

Når jeg kobler mig på andre netværk kører Netflix fint

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P