Spørgsmål

Status på problem med brugere, der ikke kan ringe fra deres telefoner?

Er der nogen på dette forum, der ved noget om et verserende problem for nogle brugere, der ikke kan ringe op fra deres telefoner?

Jeg kan ikke ringe ud fra min telefon. Man kan godt ringe den op, og mobildata virker stadig.
Problemet har været konstant i halvandet døgn siden torsdag mellem 16 og 17.

Jeg har, uden held:
*forsøgt at gendanne telefonen
*bytte rundt på SIM-kort (når jeg sætter mit SIM-kort over i min søns telefon, holder hans telefon op med at fungere. Omvendt, når jeg sætter hans SIM-kort i min egen telefon, virker min egen telefon igen) Min telefon er mao. ikke defekt.
*har været i YouSee butikken og få lavet et nyt SIM-kort, men det har ikke løst problemet. Så SIM-kortet er ikke defekt.

Min foreløbige konklusion er derfor, at problemet på en eller anden måde knytter sig til mit telefonnummer (abonnement).

Jeg forstår, at jeg ikke er den eneste med dette problem lige nu, men jeg kan ikke fremsøge en relevant driftsmeddelelse nogetsteds. Så jeg aner ikke, hvad jeg skal forvente af YouSee, i forhold til, hvornår jeg kan forvente at kunne bruge min telefon normalt igen.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej Stilterino

Velkommen på YouSee Forum :)

Vi havde desværre i sidste en uge en fejl i forhold til VoLTE altså tale over 4G, men denne er rettet igen.

Jeg håber ikke, at du stadig oplever problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)