[SOLVED] Problem med at se/optage løst ved at genstarte boksen

Badge
Mest til videndeling: Vi kom til at bruge samme konto til at sætte to ens optagelser over, og det lavede ged i rettighederne eller lignende, så vi fik en fejl med "Der opstod et problem med at hente optagelser" for både planlagte og allerede optagede udsendelser. Når man fremsøgte et tv-program, som skulle sættes til optagelse, virkede dette heller ikke.

Det blev dog løst af sig selv, mens jeg havde YouSee Support i røret ved, at jeg (i øvrigt på eget initiativ) tændte tv-boksen, der stod slukket. På en eller anden måde genopfriskede/genindlæste den noget, som fik profilen/app'en på diverse enheder til at fungere igen mht. optagelser.

Gad vide, om der findes en FAQ (frequently asked questions) af mere teknisk karakter, når brugerne kommer ud for disse lidt ubekvemme og uforståelige situationer - særligt hvis der er et nemt fiks.

Jeg kan fx nævne, at hvis man har problemer med at afspille en optagelse, så kan det hjælpe at gå ind på den pågældende kanal og vælge et aktuelt kørende program og vælge "start forfra". Så plejer optagelserne på den givne kanal at virke igen. Dette lærte jeg efter at have talt med en it-udvikler hos YouSee efter at have oprettet en sag.

Hvis YouSee samlede denne viden et sted, så ville det være en fordel for en del brugere - og opkald til YouSee ville måske kunne undgås.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)