Spørgsmål

SMS til Østrig sendt fra Iphone 5 S kommer ikke frem til modtager.

Har tilskrevet YOUSEE om problemet den 11. april 2017 og fået noteret sag.nr. hos yousee
og svar tilbage via mail at de vender tilbage næste hverdag, men jeg hører intet.
Har herefter rykket via mail til yousee kundeservice 3 gange med 4-5 dages intervaller, men hører INTET.
Har nu den 28. april 2017 klaget til yousee klage/kundeservice. Svar retur med nyt sag.nr. i klage afd. og at de vender tilbage inden for 5 dage. Jeg hører fortsat intet.
Yousee kan åbenbart ikke finde ud af at svare og heller ikke løse mit problem???
Min datter har ligeledes fra sin Iphone 5 S prøvet at sende sms til samme Østrigske nr. men sms kommer her heller ikke frem.
Så har jeg prøvet at sende sms til en datter af vedkommende bosat i udlandet, disse sms kommer heller ikke frem.
Vedkommende personer i udlandet bruger begge A1 som udbyder.
En sms til sønnen i den Østrigske fam. der har Orange. Her kommer sms frem uden problemer.
Er der nogen der kan hjælpe mig for YouSee kan åbenbart hverken svarer eller løse mit problem

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +4
Måske ligger problemet hos de der A1 i Østrig.
Som du selv nævner, så er der ikke noget som helst galt hos ham der anvender Orange.
Så det ville være naturligt at undersøge udbyderen A1 for at se hvad der er galt hos dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)