Svar

sms - bliver ikke sendt til modtager

• Deltager
  • 0 kommentarer
Kan nu ikke modtage SMS fra min kone... Når hun sender til mig, får hun den retur med teksten "leveret" men det er den jo ikke... Vi var forleden i TDC butikke, her slog de telefonsvareren fra fordi vores telefoner ringede samtidig, - derefter er det begyndt....Kan det have noget med dette at gøre ???? me jeg kan godt sende til min kone

icon

Bedste svar af Ajla 18 marts 2015, 12:11

Hej fj50

Det burde ikke hænge sammen med telefonsvareren, at du ikke kan modtage SMS'er fra en bestemt modtager. Som udganspunkt er der meget stor sandsynlighed for, at fejlen ligger på modtagerens telefon.

På nogle mobiltelefoner er det muligt at blokere for SMS'er fra et bestemt nummer, og det kan man nemt komme til at gøre ved en fejl. Du kan eventuelt teste dit SIM-kort i en anden telefon.

Jeg vil også anbefale, at din kone prøver at sende en test-SMS til dit nummer, hvor hun blot skal skrive *0# test i tekstfeltet. Hun vil efterfølgende modtage en fejlrapport, som fortæller, hvilken fejl der er opstået, siden hun ikke kan sende SMS'er til dig.

/Ajla

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej fj50

Det burde ikke hænge sammen med telefonsvareren, at du ikke kan modtage SMS'er fra en bestemt modtager. Som udganspunkt er der meget stor sandsynlighed for, at fejlen ligger på modtagerens telefon.

På nogle mobiltelefoner er det muligt at blokere for SMS'er fra et bestemt nummer, og det kan man nemt komme til at gøre ved en fejl. Du kan eventuelt teste dit SIM-kort i en anden telefon.

Jeg vil også anbefale, at din kone prøver at sende en test-SMS til dit nummer, hvor hun blot skal skrive *0# test i tekstfeltet. Hun vil efterfølgende modtage en fejlrapport, som fortæller, hvilken fejl der er opstået, siden hun ikke kan sende SMS'er til dig.

/Ajla

Når jeg taster det in kommer der intet op med fejlrapport ?
Jeg har problemer med det samme kan ik sende til min søn ...
Han jan sende til mig men ik omvendt ??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P