Spørgsmål

SMS

Jeg kan - periodisk ikke sende SMS til bestemte personer fra min iphone. Jeg får et rødt udråbstegn og advarslen om, at meddelelsen ikke er leveret.

Jeg har forsøgt at nulstille m.v. Kan godt sende til andre. Personerne jeg ikke kan sende til har forskellige mobiler - iphone, nokia m.v. så det er ikke "telefonbestemt".

Nogen bud på, hvad der kan afhjælpe problemet?

2 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Chschm

Velkommen til YouSee Forum :)

Jeg kan se, du mangler et svar, så det få vi lige lavet om på.

Det lyder som et ret spøjst problem, du oplever her. Jeg tænker, at det kan være en god idé at teste med dit SIM-kort i en anden telefon. På den måde kan du finde ud af, om det er noget på telefonen eller SIM-kortet, der driller.

Inden da kan et genstart af telefonen dog være et forsøg værd. Nogen gange kan en nulstilling af netværksindstillingerne også gøre underværker.

Stefan, YouSee Forum Team
Hejsa
Tak for svar. Apple har tjekket telefonen og vi har prøvet at nulstille netværksindstillinger. Yousee kunne se, at beskederne ikke nåede centralen. Det skal lige tilføjes, at vi har kunnet sendes SMS-beskeder til andre i de perioder, hvor vi har oplevet problemer med bestemte personer.

Hilsen Charlotte

Jeg tror, jeg må låne en telefon og sætte SIM-kortet i den. SIM-kortet er 5 år gammelt, så måske er det lidt brugt.

Venlig hilsen Charlotte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P