Slettet billedalbum

Hej derude...

Jeg har en HTC One Mini...

Jeg er kommet til ved en fejl at slette et foto/billedealbum.

Nu er det jeg vil høre om man overhovedet på nogen måde kan "fortryde" eller genetablere

det album man (jeg) har slettet?!?!?...

Håber inderligt at det kan lade sig gøre eller I har nogle råd...

Det var nogle uundværlige billeder... (Men det er det jo altid)...Glad humørikon

3 Kommentarer

Hej.

Hvis der er en papirkurvfunktion på den enhed, hvor billederne var gemt, så prøv først om de kan gendannes fra papirkurven.

Hvis ikke, så kan følgende foreslås:

Hvis billederne lå lokalt i mobilen på et hukommelseskort, og hvis dette kort - eller hele mobilen - kan forbindes til en computer således at hukommelseskortet optræder som et drev på computeren, så kan man (måske) genskabe det ved at anvende et computerprogram, der kan genskabe slettede filer. For eksempel programmet Recuva, der kan hentes gratis på denne adresse: https://www.piriform.com/recuva

Hvis billederne lå på en computers harddisk, kan de (måske) også gendannes med Recuva, hvis de ikke ligger i computerens papirkurv.

Hvis billederne lå på et lager i "Skyen" (f.eks. TDC CloudDisk, Microsoft OneDrive, Dropbox eller tilsvarende) så check først om der findes en tilhørende papirkurv, som de kan genskabes fra. Hvis ikke kan jeg kun henvise til hjælp fra udbyderen af skyen, eller til at andre brugere har et svar.

Tilføjelse:

Ved genskabelse med f.eks. Recuva, så lad endelig være med at gemme det genskabte samme sted som de slettede filer lå på. Brug en anden placering hertil. Det er nemlig ikke altid sikkert at det genskabte er brugbart, og overskriver man pladsen, de slettede filer lå på, mistes enhver mulighed for genskabelse.

Jeg har desværre endnu ikke kunnet gendanne mine billeder...Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P