Spørgsmål

Skjult nummer ved opkald

Hej,
Har pludselig erfaret at når jeg ringer til folk er det med skjult nr. Dette er ikke noget jeg har oplevet før og har heller ikke selv ændret det i min opsætning. Når jeg så går ind i mine indstillinger og vil vælge "vis mit nummer" kan jeg ikke slide baren til grøn. Har selvfølig prøvet at slukke/genstarte min telefon. Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak.

15 Kommentarer

Jeg oplever samme problem og har opdaget det i dag den 29. juni.
Knappen "Vis mit nummer" er nedtonet og kan dermed ikke aktiveres. Så nu ringer jeg med skjult nummer.

Kan youSee melde ud hvad der er sket og hvordan det kan aktiveres igen?
Jeg oplever det samme efter i dag.... meget irreterende. Yousee hvad sker der???
Det samme har jeg oplevet med min iPhone 6s mega træls så vil gerne at der kommer en løsning på det
Har her til morgen opdaget problemet. Jeg har så hemmeligt nummer, men har altid kunne aktivere vis nummer.........What to do?
Hej Igen,
Der er åbenbart sket en fejl i deres system så flere kunder har fået deres "vis nummer" deaktiveret. Ring til kundeservice, de aktiverer "vis mit nummer" i deres system igen og efter kort tid virker det igen.
Jeg har fundet ud af at man også selv kan gøre det på mit yousee fra en computer.
Man skal gå ind under profil og slette et flueben
Omdømme 3
Badge +4
Hej alle,

Som Jimbo fortæller, så kan I slå det til ved at trykke "ret profil" på forsiden af Mit YouSee - det står lidt småt i toppen. Efterfølgende kan I fjerne fluebenet ud for "Skjul mit nummer når jeg ringer ud". :)

Det er opstået i forbindelse med tale gennem 4G-netværket, som er bygget op lidt mere restriktivt og forårsager altså denne fejl - vi beklager fejlen

Vh
Nikolaj
Hej Nikolaj
Tak for hjælpen med at gå ind på mit yousee
Har været butikken i dag og de kunne ikke hjælpe, selvom der var en teknikker til stede.
Så skifter nok min udbyder ud med nogle der har forstand på hvad de arbejder med
Mv.
René
Omdømme 3
Badge +4
Hej René,

Tak fordi du deler din oplevelse - det er bestemt ikke godt, at de ikke kunne hjælpe dig yderligere i butikken.

Jeg håber ikke at det betyder, at vi mister dig som kunde på baggrund af dette - jeg vil i hvert fald beklage den dårlige oplevelse du har haft og tage kontakt til vores butik, så vi sikre os at de er opmærksomme på dette problem og løsningen på det.

Håber alt spiller som det skal med telefonen nu - ellers siger du bare til! :)

Vh
Nikolaj
Nikolaj skrev:

Hej alle,

Som Jimbo fortæller, så kan I slå det til ved at trykke "ret profil" på forsiden af Mit YouSee - det står lidt småt i toppen. Efterfølgende kan I fjerne fluebenet ud for "Skjul mit nummer når jeg ringer ud". :)

Det er opstået i forbindelse med tale gennem 4G-netværket, som er bygget op lidt mere restriktivt og forårsager altså denne fejl - vi beklager fejlen

Vh
Nikolaj

oob skrev:

Nikolaj skrev:

Hej alle,

Vh
Nikolaj

Hej Nikolaj.
Denne mulighed findes ikke for tidligere TDC kunder.
mvh
Ole
Omdømme 2
Badge +6
oob skrev:

oob skrev:

Nikolaj skrev:

Hej alle,

Vh
Nikolaj

Hej Nikolaj.
Denne mulighed findes ikke for tidligere TDC kunder.
mvh
Ole

Hej Ole

Dette bør umiddelbart ikke være et problem for kunder, der tidligere har været hos TDC Privat. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan
Jeg påpeger blot at den side som Nikolaj viser slet ikke findes for tidligere TDC kunder, og vi kan derfor ikke bruge Mit Yousee til at slå Vis nr til og fra.
mvh
Ole
Hej yousee
Har samme problem. Butikken i Kolding henviste til jeres side og har været inde "min profil" og der var ikke flueben
i skjul nr.????
Hvad gør man så???
Omdømme 3
Badge +5
Hej oob og Iverr

Det kan jeg godt se ikke er optimalt., det burde ellers være muligt :S

Så må vi gøre det manuelt i systemet ved kontakt til kundeservice

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S