Spørgsmål

Skade


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har desværre fået en skade i skærmen idag - jeg har meldt skaden hos mit forsikrings selskab og så kom jeg til at tænke på om man skal vente på svar fra dem, før jeg melder skaden ved yousee, hvis nu mit forsikrings selskab kontakter dem eller skal jeg bare tage ind til yousee også? :)

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Du har jokket i spinaten.
Tommelfinger reglen er at man altid omgående skal kontakte forhandleren først ved elektronik der er gået i stykker, altså hvis der stadig er 2 års reklamationsret på varen.

Yousee kan du i hvert fald ikke tage kontakt til nu, da der allerede kører en forsikringssag på telefonen. Dit forsikringsselskab vil ikke tage kontakt til Yousee, dette er ikke normal praksis at de selskaber kontakter forhandlerne ved beskadiget elektronik.

Så nu må du vente på hvad at dit forsikringsselskab har at sige først.
Derefter kan du prøve at kontakte Yousee, hvis svaret er nej til dækningen af skaden.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)