Side med regningsoplysning virker ikke!

• Deltager
  • 9 kommentarer
Nu kan man få en oversigt over regninger - desværre kan pdf filen ikke åbnes - der kommer en fejlmeddelelse, der kunne tyde på scriptfejl. Lidt irriterende, at man ikke kan se, hvorfor ens regning pludselige er højere end sidste måned end sidste måned på en fastprisaftale.
Det er efterhånden normalen, at der er fejl - masser af fejl på website under MitYouSee.

Hvis ikke TV, bredbånd og telefoni var så teknisk stabil, så ville jeg finde andre muligheder. YouSees website er tilsyneladende lavet med et formål om at irritere kunderne mest muligt.

19 Kommentarer

Hej,

Jeg oplever det samme - får fejlmeddelelsen "Filen starter ikke med '%PDF'" i IE11 og "PDF dokumentet kunne ikke indlæses" i Chrome ..

Jeg har talt med "Telefoni supporten" og de anbefalede at prøve en anden computer - det er nu gjort med samme fejl. Der er installeret seneste version af Adobe Reader 11.0.09..

Fejlen er opstående inden for den sidste uges tid.

Hvis siden ikke virker, kunne det være at den simple årsag, at i bruger chrome som browser !! Chrome er en latterlig light version som under påskud fra Microsoft skulle være hurtigere, men i virkeligheden har til formål at kunne måle net strømmen, med henblik på forbedringer. Desværre kan den også i det skjulte må og se, hvad vi besøger, forbrugsvaner og meget andet. Slet chrome, Firefox og orakel eller hvad i nu bruger, og brug en alm. Explorer somer den ENESTE stabile browser der kan samarbejde med Adope programmer. Fil aflæsning er i 90% typisk en browser fejl.
Hvis du læser mit indlæg, så er der testet i IE - "får fejlmeddelelsen "Filen starter ikke med '%PDF'" i IE11" - på 2 forskellige forskellige..

Du kan mene hvad du vil om forskellige browsere, men når fejlen er oplevet af 2 brugere, på 2 forskellige computere i IE og Chrome (seneste versioner af IE, Chrome og Adobe Reader) så er det nok næppe Chrome der er årsag. 

Jeg prøvede både Chrome og MSIE, så det seneste indlæg er en påstand, som ikke helt holder. Med mere end 30 års erfaring i IT branchen synes jeg fejlmeldingen ligner en programmeringsfejl, sammenholdt med, at det tidligere virkede både i Chrome og MSIE.
Jeg er i øvrigt ikke helt enig i betragtningerne omkring Chrome og MSIE.
Jeg synes snart, det er på tide, at YouSee fpr styr på deres website. Jeg synes der er for meget rod og for mange fejl. En ordentlig test inden release af nye versioner ville nok hjælpe på fejlhyppigheden.
Jeg synes det er ærgerligt, at deres ansigt ud ad til fremtræder så dårligt. YouSee's kerneprodukter TV, bredbånd og telefoni fungerer fremragende, hvor der kun meget sjældent er fejl.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Hansi 

Hvis man oplever dette, skal man prøve at opdatere Microsoft .NET Framework på computeren og herefter prøve igen i Internet Explorer. 

Hvis det ikke virker, hører vi meget gerne nærmere! :D

Vi er opmærksomme på dette og vores portal vil blive optimeret fremadrettet.

/Kasper 

Min win8.1 pc er fuldt opdateret, så det er nu nok YouSee, der har et problem. Iøvrigt har jeg ikke set problemet på andre websites ved opslag på PDF-filer.
Det irriterer mig med disse forsøg på bortforklaringer - i stedet for at erkende det ikke er godt nok. Det er ikke rocket science at lave en velfungerende websites.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er ikke rigtigt. Jeg bruger Chrome/Win 8.1 og kan fint se mine regninger. Vil lige prøve med Explorer.

Tilføjelse: Virker også med Explorer 11.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en ny større (+400 mb) "frivillig" opdateringspakke på windows update (win 8.1) lige nu.
Jeg opdaterer i aften og fortæller efterfølgende om det er den, der giver problemer :-)

ebbe

Er der ikke mulighed for højreklik på pdf-link > gem som?

Hvis filen herefter ikke kan åbnes direkte i adobes fremviser, så må det da kunne overbevise yousee.

Altså vi er to i denne tråd, der ikke kan åbne pdf i YouSee regningsside, nu er der så en, der godt kan.

Min PC er fuldt opdateret og jeg har ikke oplevet problemer med pdf på andre sider.

Så et eller andet må der jo være galt med YouSee's side. Den skulle jo helst virke i bpde Chrome, MSIE osv - og vel også hekst på PC'er, der kører lidt ældre versioner.

Iøvrigt har jeg jo tidligere kunnet åbne pdf på YouSee's side.

YouSee - tag jer nu sammen og stop alle jeres bortforklaringer!

Omdømme 3

Badge +3
Det skal lige bemærkes, at når jeg kan se mine regninger, er der tale om alm. telefoni og TV + bredbånd. Altså ikke mobil.

Hej Daniels

Det ser ikke ud til vi har meget held med at få YouSee til at rette deres fejl.

Jeg kan ikke rigtig bruge de juhuu oplysninger der kommer om, at skidtet virket hos nogle og man kan prøve firskellige tricks for at få skidtet til at vise regningen. Det skal virke når nan klikker på dokumentet og ikke bare på visse PC'er med en helt speciel opsætning, som man skal gætte sig til. I så fald må de jo beskrive deres krav til systemet, det har de heller ilke gjort, så vidt jeg kan se.

Drt virker, som om de er glade amatører.

Joern

Du kan ikke tillade dig at skrive det ikke er rigtigt, at det ikke virker på Daniels og min firdi, det virker på din. Du må vlre glad for at det virker på din, men lad være med at påstå, at det så også virker på alle andre PC'er.

Dit svar om opdatering af MS.NET viser jo bare YouSee ikke leverer en prof løsning.

Det er jo ikke en side for nørder, men en side, som alle skal kunne gå ind på, nu da I har opfordret til at vi dropper eBoks, hvor drr IKKE er problemer med at åbne pdf filer.

Og jeg kan altså ikke bruge diverse nørdede råd om, hvordan man kommer uden om fejl på jeres side. Hyr nogle prof IT konsulenter til at få ryddet op i jeres website.

Nej, jeg prøvede diverse tricks. Men det virker åbenbart hos nogle. Der er lidt lotteri over YouSee's website :-) 

Omdømme 3

Badge +3
Jeg gør opmærksom, at det ikke er rigtigt, at YouSee har et problem - læs gennerelt problem. At jeg ikke har problemet, gør jo ikke dit mondre og beklageligt.

Kan gi' et andet eksempel: Forum virker med Explorer 11/Win. 8.1 på min stationære PC, men ikke på min bærebare. Begge virker med Chrome.

Altså har jeg ikke forsøgt at nedgøre dit/jeres problem.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints nuber2 har modtaget fra andre medlemmer.

nu har jeg opdateret win 8.1 med seneste pakke - uden det giver problemer.
Jeg har engang imellem set ask toolbar (kommer sammen med java, avg) give den type random problemer.

ebbe

Og så virkede det pludseligt igen i aftes. Positivt idet jeg går ud fra, at man har rettet en fejl.

Ja, jeg kan nu også åbne PDF'erne igen.. Ingen ændringer eller opdateringer herfra, så det kunne tyde på at der er foretaget ændringer på yousee.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)