ServiceSMS - er jeg blevt snydt

Jeg har netop modtaget en SMS fra nogen der hedder ServiceSMS, der skriver at jeg "....nu har købt mobile indholds- og betalingstjenester for 250 kroner indenfor de seneste 30 dage".

Er der nogen som kan fortælle mig, hvad det her handler om

MVH

Lotte

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lotte, 

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. 

Det er godt, at du er opmærksom, da der florerer fup-sms'er rundt i øjeblikket, hvor ukendte numre opfordrer folk til at udlevere personlige oplysninger. 

Det ser ikke ud til at være tilfældet her Glad humørikon 

En indholds- og betalingstjeneste kan f.eks. være, hvis du stemmer via. mobilen på et bestemt par i Vild med dans, eller at du køber en busbillet. 

Det kan også være, at du er kommet til at tilmelde dig en service, hvor du 2-3 gange om ugen modtager f.eks. en vejrudsigt over sms, som måske koster 10 kr. Det er vigtigt, at du læser sådanne sms-beskeder grundigt igennem, da der står, hvordan det stoppes igen. 

Vi kan fra TDC's side ikke fortælle, hvad det er, som der bliver købt fra din mobiltelefon, men vi har en side, som forhåbentlig kan hjælpe dig: 

http://kundeservice.tdc.dk/regning-og-abonnement/priser/indholdsudbydere

Er løst - der var sat forkert beløb af til knæk canser 

Lotte

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Perfekt Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P