Selvbetjening Fejl 2 GB data når jeg har 2+6 gratis ialt 8 GB

• dos
  • Deltager
  • 6 kommentarer
Hej

Jeg har ringet 5 gange over 2 måneder med 3-4 forskellige svar !

Kort sagt i har tilbudt mig nyt abb. som er 8 timer tale + 2 GB data, men jeg fik 6 GB gratis ekstra - Jeg bruger ikke data endnu da jeg har gl mobil men vil snart have ny smartphone og så er det træls at i selvbetjening, som jeg altid har brugt til at følge med i forbrug (timer kun), at der kun står 8 timer tale og 2 GB data - de 6 gratis står der ikke ergo hvis jeg kommer over 2 GB ved jeg ikek hvad jeg har brugt løbende + der står faktisk slet ikke jeg har 8 GB data i alt i selvbetjening ???

Jeg troede selvbetjening var lavet til for at man skal kunne følge med i sit forbrug men det kan jeg ikke ?

De svar i har ringet mig op med er som sagt forkellige, siden dec. har nogen af jeres tdc medarbejder sagt at det bare var en fejl og det blev lavet, nogen har sagt det er noget der er et problem p.t da det pga konkurrencestyrelsen ikek p.t er ok at skrive gratis data med, nogen tdc'er har sagt det komemr aldrig til at ske at man kan se gratis data, og den sidste sagde han fejlmelder det og svarer tibage men intet sker og nu er det den 1. i måneden igen og der står stadig kun 2 GB data !

Bliver det fixet eller ej  kære tdc og hvornår ca. ?

Vil også gerne hører fra andre af jer tdc kunder som har samme problem !

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints pbekkerh har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har skrevet dette, d. 27-11-2015, her i forum,  uden at få svar:

Under mit

Selvbetjening er nævnt 5+5+5 Gb data og under

Dit abonnement står der 5GB + 5gb ekstra + 5Gb til 20 kr.

MEN når jeg når 10Gb så begrænses downlooad og kundeservice siger at jeg kun har 10Gb!!

Er der noget at sige til at vi kunder ikke kan finde ud af jeres opgørelser når i ikke engang selv kan??

Det er utrolig ingen kan svarer eller hjælpe - eller nogen har samme problem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P