Spørgsmål

se din mms på nettet

min kone og jeg har almindelige mobiler .min kone har en Nokia 100 og jeg har en Samsung GT E 1170 i som vi er meget tilfredse med.Vores børn og børnebøren er begyndt at sende mms er til os dog uden større held til min mobil men min kone har fået enkelte beskeder på sin mobil hvor vi så går ind på jeres side find mms Jeg trykker så hendes mobilnummer ind og beder om en kode ,når jeg så trykker den kode som jeg har fået på sms ,kan jeg se billederne på computeren, men som sagt det er det enkelte gange at det kan lykkes.
Hvorfor kan det lykkes enkelte gange at sende beskeder med at der er billeder /mms er på computeren til min kones mobil , og ikke alle gange ???
Hvorfor kan jeg ikke modtage beskeder på min mobil med at der er billeder(mms er på nettet ??
Vi er begge meget ivrige og erfarne pc brugere , og ønsker ikke at købe moderne telefoner.
med venlig hilsen

Kaj

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
De telefoner er af ældre dato, og har ifølge specifikationer ikke MMS mulighed, de har jo en heller ikke et kamera at bruge det til.
Hej radiomand .
Jeg er godt klar over at vores gode mobiler er af ældre dato og at de heller ikke har kamera indbygget, men det der undrer os meget er at hvorfor pludselig min kones mobil kan modtage beskeder på at der ligger billeder på nettet som vi kan se ved at logge os på med mobilnummer og kode ved at gå ind på TDC siden se din mms på nettet.
Jeg fået styr på mit problem vedr. modtage beskeder og gå ind på nettet for at se billederne på find TDC mms på nettet .Jeg ringede til youSee og fik at vide at selv om begge vores mobiler er af ældre dato og ingen indbyggede kamaraer har indbygget , kan de sagtens sættes op meget enkelt. Nu har jeg sat dem op og vi kan nu se billeder på nettet som vores børn og børnebørn sender til os fra deres nye dyre smarte mobiler.
:D:D:D Tak til telefonisk support hos youSee

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P