Samsung opdatering server adgang | YouSee Community
Svar

Samsung opdatering server adgang

Hej.
Man kan ikke på et yousee/tdc netværk få adgang til samsungs opdaterings servere, det vil sige man kan ikke opdatere sin telefon, den siger der ikke er forbindelse. Det gælder både vi mobil netværk og via hjemmenetværk, så tænker det er et generelt netværlsproblem hod yousee.. Så snart man kobler på via en vpn går den lige igennem.. Har prøvet på 3 forskellige telefoner med samme resultat. Har også set flere i diverse forums have samme problem..

Mvh Jesper
icon

Bedste svar af Kasper 11 oktober 2019, 13:09

Hej @atomicsteel

Vi er i dialog med Samsung om fejlen, og vi arbejder i fællesskab på at løse den hurtigst muligt.

Vi beklager over for de kunder, der er ramt af fejlen.

Ha' en god dag.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er nu ikke alle Samsungs servere. Vi kan opdatere vores Samsung fjernsyn. Jeg prøvede lige min Samsung telefon og oplever det samme som dig. Hentede faktisk lige en opdatering via VPN.
Jeg har nu også kun erfaring med telefon update delen, men da godt at vide at der er noget der virker, men håber der en kompetent yousee netværks medarbejder der læser med.. Så det kan blive løst
Omdømme 7
Badge +7
Hej @atomicsteel

Vi er i dialog med Samsung om fejlen, og vi arbejder i fællesskab på at løse den hurtigst muligt.

Vi beklager over for de kunder, der er ramt af fejlen.

Ha' en god dag.
Kan informere om at det virker igen, godt arbejde 😉😁

Besvar