Samling af mine medlemskaber | YouSee Community
Spørgsmål

Samling af mine medlemskaber

  • 26 september 2018
  • 1 kommentar
  • 98 visninger

Talte i lang tid i mandags pr. tlf. med jer, og han loivede at det nok skulle virke om dags tid, nu er det over 2 dage siden.
Jeg har fornyligt oprettet mobilapp. via COOP på tlf. xxxxxxxx, men det nummer kommer ikke med på MIt Ysusee - Jeg skal bla. tilsluttes for COOP rabet samt et engangs beløb på kr. 100,- fra COOP, alt det kan ikke lade sig gøre. Jeg vil også gerne kunne følge mit forbrug.

Redigeret af Anna: Sløret telefonnummer

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1
Hej

Jeg kan se, at du mangler et svar på dit indlæg, så jeg træder lige ind i tråden.

Først og fremmest skal du være opmærksom på, at YouSee Forum som udgangspunkt er en bruger-til-bruger platform, og du kan dermed ikke altid forvente et svar direkte fra os. 🙂

I dette tilfælde kunne det dog lyde til, at du enten mangler at tilføje dit mobilabonnement til dit login eller oprette et mobil-login, hvis du ikke har et login allerede. Du kan på nedenstående link finde en vejledning til, hvordan abonnementer tilknyttes eksisterende logins:

Sådan tilføjer du et abonnement til dit YouSee Login

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar