Sagde 'i tilfreds. Hold da k... hvor jeg er træt af TDC "service". først 16 minutters ventetid.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hold da k... hvor jeg er træt af TDC "service". først 16 minutters ventetid. Så en venlig medarbejder der vil undersøge mit problem/ spørgsmål. Mens hun mumler lidt med sig selv, bliver forbindelsen afbrudt. Da tdc jo ved hvem jer er forventer jeg selvfølgelig et opkald. Så kommer der et opkald --- men det er en tilfredshedsundersøgelse. Den går så lige igang, men bliver så afbrudt. Så prøver jeg at ringe tilbage, men får svaret: Vi har forsøgt at kontakte dig til en tilfredshedsundersøgelse, men uden held. Ha en god dag --- Gud ved om jeg bliver kontaktet nogensinde igen ??? !! Ha en god dag TDC

3 Kommentarer

Hej palvip

Jeg ville helt sikkert også se forkert ud i fjæset. Desværre kan vi brugere ikke hjælpe dig, så du bliver nød til at prøve igen.  Krydser fingre for at det går bedre 2. gang. Glad humørikon

ps. Hvis ikke du har givet skriftligt tilsavn om at tdc må ringe dig op, skal du ikke forvente at de gør det. De må nemlig ikke i følge lovgivningen. 

Jeg hader alt gøgl om ufejlbarligheder man må høre på: Vidste du? Nej jeg vidste det ikke, men jeg kan

efter ca. 9 måneder med Bredbåndstelefoni oplyse at der er udfald mindst 1 gang om måneden. Den flinke dame i Hotline forklarede at man skulle slukke og tænde for Homeboxen mindst 1 gang om måneden for at undgå det. (Gad vide om samtalerne hober sig op i Homeboxen? (Joke)). Desværre fortalte hun også at det havde man glemt at skrive i manualen!!!!!!

For filen da, nu undersøger jeg, hvad STOFA kan levere med mere sikkerhed for at vi har en telefon vi kan ringes til og fra.!!!

Der er jo en grund til at vi har beholdt en telefon ved siden af mobilos, som vi ikke bruger ret tit. Har nok andet at interessere os for.

TDC skal virkelig oppe sig!

Ingeborg Hansen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)