Safari kan ikke åbne yousee

Efter at siden er ændret kan jeg ikke komme til nogen services med safari. Der kommer en fejlmelding når jeg klikker på f.eks mail. Så jeg har måttet downloade Google Chrome som jeg så alene vil bruge når jeg er på yousee hjemmeside. Jeg har ellers aldrig haft problemer med safar. Det er lidt irriterende. Er det et kendt problem?

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Firefox kan heller ikke åbne Yousee efter weekendens ændringer :-( Jeg har også været nødt til at skifte til Chrome.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Slangefar skrev:
Firefox kan heller ikke åbne Yousee efter weekendens ændringer :-( Jeg har også været nødt til at skifte til Chrome.

Jeg kan afspille alt YouSee indhold i Firefox - live tv, tv arkiv, film.

Plugin er uændret VerimatrixViewright 3.6.0.0

(Jeg har hele tiden været YouSee kunde).

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg får efter et stykke tid "Serveren yousee.dk er for lang tid om at svare." med Firefox ESR (version 45.2.0 under Linux). Den virker til gengæld fint på forum.yousee.dk.

Omdømme 4

Badge +3
Nu virker Firefox igen fint med yousee.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)