Spørgsmål

roaming

Hej! Hvad sker der med eksisterende abonnementer 15. juni mht. datamængde og taletid? (eu roaming)

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Som det er lagt op til, så skulle der være Roam like Home, men der er ikke noget nærmere om det fra You See endnu.
Omdømme 7
Badge +1
Det er faktisk allerede på plads hos Yousee. Sådan ser det billigste mobilabonnement ud, som samlino.dk har kigget på:

Data: 10 GB
Dataroaming i udlandet: 1 GB
Taletid: Fri tale
Taletid i udlandet: Fri tale mellem landene
Lande inkluderet: Europa (36 lande)
Så lang tid gælder udlandstelefonien: Maks. 30 dage pr. kalender år
Pris: 199 kr.
Kilde: https://www.samlino.dk/blog/hvad-er-roaming

Det "Roam Like Home" vil nok være som det er hos alle de andre teleselskaber, udelukkende være rettet mod dem der rejser meget uden for Europa.
Men os med " gamle " abonnementer? Tak for svar!
Mvh. Nissen
Omdømme 7
Badge +1
Youseeplay3108 skrev:

Men os med " gamle " abonnementer? Tak for svar!
Mvh. Nissen

Jeg troede det stod klart, at der faktisk ER tale om et gammelt abonnement, hvor det blot er modificeret til at have fri tale i andre Europæiske lande inde for den nævnte periode, hvilket er nøjagtig det samme der vil ske for os der allerede har et abonnement med fri tale i Danmark for et fast beløb om måneden.

Med mindre dit abonnement lige frem er så gammeldags, at du stadig betaler for antal talte minutter, istedet for at have et mere moderne tidssvarende abonnement.
Ja i det tilfælde så vil jeg anbefale folk at se at få det opgraderet til et med fri tale.
Jeg har fri tale og en masse gigabite. Læste bare på finans og computerworld at vores abb. vil stige 10-20 kr. Men hvornår træder det i kraft og er der også databegrænsning som de ny abb?
Omdømme 7
Badge +3
Du vil få en mail fra Yousee
Kunne godt bruge lidt roaming snart
Omdømme 7
Badge +3
Det gælder først fra 15.06. Når du er i udlandet, vel og mærke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S