Ringe Website og FEJL over ALT

Jeg er snart godt træt af det her.

Et er site er fuld af fejl over ALT eller kommer til siden virker ikke, siden findes ikke og det er om man prøver at trykke til kundeservice eller komme ind på ens egen side.

Få rettet op på alle de " døde link eller fejl "

To Ud af det blå i dag vælger min mobil og lave en SIM LÅST ??!!
Skriver jeg skal indtaste pin kode, FLOT.. Har aldrig haft en pin kode ell. brugt det.

Så tænker jamn hm det er da jo ikke noget at gøre ved, men er press over, skal ringe og kunne modtag opkald for knægten.

Så log ind på MIN SIDE og vil under abo så finde pin kode ell. puk kode, så jeg kan komme videre i teskten, men nej kan jeg så heller IKKE for den side findes heller ikke eller er i fejl.

Tre Skriver til Kundeservice på mail, da jeg INTET kan gøre over mon mobil er med manglede pin ell puk kode, så kan NUL fra den, så får man et svar, vi har sendt mail med det. NEJ jeg har 2 liggende og IKKE en står med kode i.

Fire skriver igen, det er vigtig knægten venter og fatter sikker NUL af, hvorfor jeg ikke kan træffes eller ringer, jeg skal bruge den pin ell. puk kode, så får så tag ned til en TDC forhandler.
Smart A** svar at smide afsted, når man nu skal bruge sin EGEN mobil og IKKE kan bare sådan lige smutte ned til en TDC forhandler, for det første handler jeg over nettet, da jeg flyttet her over og for det andet, så kræver det, jeg RINGER efter en taxa for at kunne kører nogen steder, så igen.. 
Kan jeg NUL over manglede mobil og tilladelse til at komme ind i mine ting, telefon nr eller bare overhoved åbne den?!

1 Kommentar

Hej 

Jeg har desværre utrolig svært ved at hjælpe dig, fordi jeg ikke helt forstår dit skriftsprog. 

Jeg er selv ordblind og har været det hele livet, så jeg ved hvor svært det kan være at formulere sig, så nu prøver jeg at samle lidt op. Hvis jeg gætter forkert, må du skrive igen. 

1) Dit problem er at tdc's webside er fulde af fejl og du føler det er på alle sider.

Svar: Du har ret i at der er fejl på nogle sider og at nogle link ikke virker.

Begrundelse:  TDC har lige fået et nyt design, og derfor kan der være sider der trænger til en opdatering.  Jeg ved at programørerne er i gang med at se på de sider der er problemer med, og hvis du konkredt kan linke til bestemte sider og fortælle HVOR og HVAD der er galt, vil programørerne helt sikkert blive glade for et tip, så fejl kan blive rettet.   Jeg har meldt nogle fejl og de er blevet rettet, men der er sikkert flere. 

2)

"Ud af det blå i dag vælger min mobil og lave en SIM LÅST ??!!
Skriver jeg skal indtaste pin kode, FLOT.."

svar:  Jo - hvis en telefon bliver slukket og du vil tænde den igen, skal du bruge en pin-kode. 

Hvis du har mistet den mail du modtaog fra TDC, dengang du oprettede dit mobilabonnement, skal du gå ind i selvbetjening.    

Hvis du ikke kan komme ind på "MIN SIDE" kunne det tyde på at du ikke har tilknyttet dit mobilabonnement til din selvbetjening.  se her:

http://kundeservice.tdc.dk/selvbetjening/login-og-adgang/tilfoej-abonnement

Jeg har selv været mobilkunde hos TDC og ved at det står et sted i selvbetjening, men jeg kan ikke huske hvor det står. Jeg mener der står  Pin- og Puk-koder, under et llink der hedder "Abonnementer "

Hvis du kar tastet forkert pinkode 3 gange på din telefon, låses telefonen og du skal bruge en PUK-kode.   

4)

Ja det er trist hvis din søn ikke kan komme i kontakt med dig.  Prøv at låne en telefon, så du kan ringe til kundeservice?  

Bed om din pin og puk koder.

Bed dem tjekke om dit abonnement er tilknyttet din selvbetjening. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)