Reparation af Smartphone - hvor svært kan det lige være!???

Nu prøver jeg så af den her vej!!!

Den 8/1-2015 opretter jeg en sag omkring min HTC One Mini M7 som er i stykker....

Der går LÆNGE før jeg modtager en pakkelabel!

Den bliver sendt afsted til til Telecare i Esbjerg, som åbenbart sender den videre til et værksted i Polen - 14 dage efter modtager jeg telefonen igen - og.....3 timer efter opstart af telefonen opstår den samme fejl som den var sendt ind med - det vil sige, at den overhovedet ikke er blevet repareret!!!!

Jeg kontakter Jer og får at vide at den skal sendes ind IGEN....ja flot!
Jeg går ind og opretter en ny sag - MEN der kommer ikke en kvitering på sagen i min mailboks - og derfor har jeg ikke Ordre Reference nummeret! Og kan derfor IKKE få oplysninger om min sag hverken hos Jer eller hos Telecare! I kan simpelthen ikke finde frem til sagen uden det nummer....og kan ikke slå sagen op under mit telefonnummer eller mit navn! Perfekt system I har Jer der!!!!

Så....jeg går ind IGEN for at oprette en sag....og denne gang printer jeg dokumentet ud - for det kunne jo være at jeg igen ikke får en bekræftigelsesmail - og surprise surprise, det får jeg nemlig IKKE!
Og nu går jeg så og venter og venter på en pakkelabel....og nej, den er stadig ikke kommet efter 5 dage, selvom jeg ringede ind i torsdag og fik at vide at den VAR afsendt!

Jeg ringer så i dag til Jeres såkaldte "kundeservice".....og hvilken besked får jeg så denne gang:
"Gå ind og opret en ny sag, og håb på at der denne gang kommer en pakkelabel - det er det eneste vi kan gøre" Say WHAT!!!!

Nu har jeg i 2 måneder haft en telefon jeg ikke kan bruge - og alligevel skal jeg betale mit abonnement!! Det er da bare for langt ude! OG jeg skal oprette en ny sag igen! Det kan bare IKKE være rigtigt!!!

Jeg har også flere gange haft kontakt til Jer og Telecare - og hver gang får man forskellig information!!!
Det er som om I ikke ha nogle klare regler og procedurer I arbejder efter - det er simpelthen bare under ALT kritik!!!!

Enten må I give mig pengene tilbage, eller give mig en ny telefon - eller give mig afslag på mit abonnement!

HVIS jeg opretter en ny sag, og HVIS den pakkelabel kommer om 1 til 2 uger - og jeg så skal vente 14 dage IGEN på at den er på værksted - så har jeg til den tid ikke haft en telefon i 3 måneder!!! Det kan I sgu ikke mene i ramme alvor!!!

Jeg FORLANGER at det her indlæg bliver læst af en medarbejder inde hos Jer som har noget at skulle have sagt! Og som gør noget ved det her! For INGEN af jeres Direktører kan være tilfreds med at have SÅ ukompetente medarbejdere ansat!!

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Strangelove 101

Velkommen på YouSee Forum. 

Jeg beklager det forløb du har været igennem mange gange. Jeg ved at mine kollega er ved at kigge på din sag, så vi kan få den løst og afsluttet på tilfredsstillende vis, hurtigst muligt!

/Kasper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P