Relay - forsendelser | YouSee Community
Svar

Relay - forsendelser

Vis første besked

46 Kommentarer

Super det virker :-)

Vh. miaa

Tak er kun et fattigt ord. Tdc burde give dig livstids net gratis...

Omdømme 1
Hej ryttergaard88/Bjarne m. fl.

Hvis du har fundet en fejl på tdc's webside med indstillingerne, kunne du jo klikke på den lille blå trekant og melde det til gavn for andre kunder. Bare et forslag. 🙂 jo flere der skriver i de blå trekanter jo hurtigere bliver det forhåbentlig rettet. Jeg tror desaværre ikke at teknikkerne læser alle tråde på forum, men forslag og ideer tror jeg de følger meget nøje med i. ;)

Forøvrigt er det en super skøn tråd.

Tak for god læsning. 😃
Omdømme 6
Hej ryttergaard88/Bjarne

Meget fin hjælp, du har lavet her.

1000 tak for det - også herfra. Kan se, at du bliver flittigt rost. Og det er helt fortjent.

Til jer som roser Bjarne, så prøv at klikke på "syntes godt om" nede under de indlæg, I syntes godt om - så får forfatteren øjeblikkelig en "tommel op".

Jeg har lagt denne tråd i vores nyheder på forsiden. Så den er nemmere at finde og flere kan få glæde af hjælpen, som er i den. Så længe der er liv i tråden, lader jeg den ligge der.

Lige een ting mere - Maja har skrevet det. Hvis I finder fejl eller mangler i vejledningerne, så meld det ind. Maja angiver hvordan, I kan også sende PM til mig, hvis der er problemer med det Maja anviser, så skal jeg give det videre. Men det sikreste og mest direkte måde at gøre det på, er den måde Maja anviser.

Vi er selvfølgelig interesserede i, at vi har så gode sider så muligt, så jeres indmeldelser bliver læst.

Endnu engang tak for den fine tråd. Dejligt at se, at så mange har fået så god hjælp :)
Hilsen
Omdømme 1
Hermed gjort Patrick :)

Efter søgning i opsætning af mail, hvor der kun er opsætning af Gmail på TDC's hjemmeside

(dette kan jeg så undre mig over)

har jeg til sidst fundet Bjarne m.fl. mails om emnet - og det virkede med det samme.

Den må I helt sikkert ikke slette - god hjælp, virker i en fart.

Tak for hjælpen!
Omdømme 1
Hej Margit_K

Selvfølgelig skal du da også have lidt ros for dine venlige ord.

Du skriver at tdc kun har opsætning til Gmail. Hvilken side har du kikket på?

(For at se opsætningen til den mailkonto man har, skal man nemlig ind på den webside hvor man har sin mailkonto. webmail=tdc, gmail=google, hotmail=Microsoft, youseemail/websped=yousee osv.)

Jeg kan se, at ingen rigtigt har beskæftiget sig med den tekniske forklaring, - så her er den:

I starten anvendte TDC smtp.mail.dk, og denne krævede ikke bruger-ID og PW, - men den krævede at man loggede på fra en TDC ejet IP-adresse.  Dette var der flere internet-udbydere der gjorde i starten, - men med intruktionen af bærbare computere, rejste folk jo viden om og anvendte WIFI mange forskellige steder, - også uden for TDC eget net.  Derfor introducerede man asmtp.mail.dk, - hvor man ikke krævede en TDC ejet IP-adresse, - men hvor man så til gengæld krævede bruger-ID og PW.

Gmail og hotmail, som ikke selv ejede IP adresser, har altid krævet login for afsendelse af mail.  Man skal jo kunne genkende de, der sender mail fra ens system, - ellers blev det jo alt for let at lave SPAM.

Jeg kender ikke den vejledning, der henvises til (er ikke Iphone bruger), men hvis det er en vejledning udarbejdet af TDC, så er det ikke godt nok.

Fantastisk! Tak for hjælpen.

Den fik jeg så lige glæde af denne her - så tak for det :-)

Omdømme 5
Halløj,

Bare lige for at følge op fra vores side, så har vi (for længe siden, dog) fået rettet vores Online-vejledning til på baggrund af denne tråd: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063#mail

Det er et skinnende godt eksempel på at I derude kan hjælpe både hinanden og os med at gøre hverdagen lidt bedre - tak for det :)
/Ulf
Tusind tak for hjælpen!!

Herligt det virker.

Men noget jeg ikke forstår, hvordan kan det mon være, at der pludselig efter 1 mdr. hvor alt havde virket,

stod det samme igen?

Jeg skrev så password og brugernavn, som jeg heldigvis havde skrevet ned, i min efterhånden, meget store "Kodebog", for jeg kunne ikke bare taste et nyt, og så virkede det igen. 🙂
tak det var dejligt at vide, havde samme problem med min iPhone. 🙂 hjalp også da jeg tastede koderne ind. så helt valgfrit er det ikke. 
Tusind tak... DET VIRKER 🙂
Super mange tak. Godt der er nogen der er kvikke. Jeg har været rigtig irriteret over jeg ikke kunne sende fra min mail på IPad. Nu virker det bare
Omdømme 1
Hej mæsæl

Dit indlæg er tomt!

Hej, her så lang tid efter. Bjarne kender jeg fra en tid han kom i Assens Skakklub
'Ryttergaard' og har her efter den sidste opdatering, ikke kunnet sende mail fra min gamle Iphone
Voila, og 'lortet' virker igen Hilsen John
Det hjalp mig selv mange år efter indlæggets oprindelse 🙂 Tusind tak
Og det er stadigt aktuelt i 2017, nu virker det, dejligt
Jeg kan ikke få det til og virke med jubiimail er der nogle der har prøvet det ???? Mvh dennis
Utroligt men sandt så fandt jeg langt om længe en løsning :)

I indstillinger står der at det er valgtfrit at skrive sit brugernavn og kode i udgående post. Dette havde jeg undladt at gøre, men forsøgte så at gøre det alligevel, og wupti så virkede det.....

Sku da sært at der så står valgfri :)

Hvis andre har samme problem kan de jo prøve at ændre det for at se om det virker :)

Bjarne

Også ros herfra. Har brugt to dage sammen med kundeservice i Yousee for at få det hele til at virke. Nu virker det takket være din info. mvh Henrik Nielsen:D
Super det var lige det der manglede

Besvar