Spørgsmål

Problemer ved download af apps til Samsung S6

Min nye S6 lader som om den downloader de ønskede apps via Google Play; den påstår i hvert fald at de er installeret. Det er de bare ikke! Der ligger blot et billede af appen, og uanset størrelsen er de "downloaded" på et par sekunder. Altså: de bliver ikke downloaded/installeret. Hvis man roder lidt rundt får man at vide, at apps'ene - som vitterlig er m.h.p. android - ikke kan installeres på enheden. Min Google-konto er accepteret, og indtil for et par dage siden var nedhentningen af apps simpel og ukompliceret. - Nogen forslag til afhjælpning?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at slukke og tænde telefonen? Der går af og til kludder i Android. Nu siger du, at det er en ny telefon, men i yderste konsekvens måske en nulstilling af din telefon. Når der er problemer med apps på fruens Android tablet, får den lige en nulstilling. Det er lidt bøvlet at sikre data osv., men det gør ofte underværker.
Tak for kommentar. - Ja, tænd/sluk har været forgæves forsøgt nogle gange. Nulstilling er jo en mulighed, men tanken om at skulle starte forfra med tilpasning, apps m.v. virker noget afskrækkende. Det der overrasker mig er, at download/installation af forskellige apps indtil nu ikke har været et problem.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der gået kludder i Android, og en genstart ikke virker, er der vist ikke meget andet at gøre.
Slangefar, på en eller anden facon blev "Play Butik" (var den forældet?) fjernet fra mine apps. Nu har jeg geninstalleret/reaktiveret den, og i skrivende stund sker der en hel masse med de downloads, der var klar. Det ville været en god udgang på miseren, hvis der var bid. - Tak for dine positive kommentarer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)