Spørgsmål

problem med SMS til New Zealand

Jeg har et problem med SMS via min mobil.
Parter:
Mig med en Huawei G630-U20 og Yousee mobil abonnement.
Min kone med en Pixi3 og Yousee mobil abonnement.
Min søster som bor på New Zealand har en Nokia 31203 og Telecom abonnement.
Problem:
Både min kone og jeg har igen problemer med at sende/modtage SMS under normale omstændigheder.
Problemet opstår når vi prøver at sende/modtage SMS Min søster i på New Zealand.
Vi kan begge 2 sende til hende uden problemer.
Når hun prøver at sende til os kommer de ikke igennem. Hverken på de ene eller den anden.
Hun har ikke problemer med at sende til hendes venner i USA og Australien.

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Den Nokia telefon du siger din søster har eksisterer ikke. Kan det tænkes at det er en Nokia 3120 hun har?
Teknologisk og netværksmæssigt set hvis det er den, så er din søsters telefon der er meget forældet i forholdet til jeres telefoner, din søsters er en telefon fra 2004.
Så der kan være noget teknologisk der spænder ben for at hun kan sende SMS'er til jer. Jeg tror også at hvis hun selv rettede henvendelse til Telecom i hendes hjemland, så ville de nok også fortælle hende, at hun skal have en ny telefon for at være up to date teknologisk.

I USA og Australien er hun nok bare utroligt heldig med at det fungerer med hendes venner der, men hvad sker der så når de pludselig bestemmer sig for at vil skifte deres telefoner ud med nogle nye? Så kan det tænkes det også er slut med SMS den vej.
Tak for dine kommentar Per.
Jeg tjekker med hende hvad angår den type telefon hun har og samtidig får hende til snakke med hendes service Udbyder.

God dag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P