Problem med datadelings simkort | YouSee Community
Spørgsmål

Problem med datadelings simkort


Hej!

Jeg har lige fået ombyttet mine data simkort, da de ikke virkede. De nye kort virker heller ikke. Jeg har prøvet at sætte dem i min telefon. Her kommer en besked "Sim kort ikke klargjort MM#2"

Jeg har fået dem aktiveret i Yousee butikken her i eftermiddag. Hvor lang tid skal der gå inden kortene er aktive?

Jeg har også tjekket om mit modem stadig duer. Jeg puttede mit tlf simkort i wifi-routeren - og det virkede fint. Så routeren er ikke defekt.

What to do?

Hilsen
Christian

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej stationsbestyrer

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se du mangler svar her og jeg tror du skal prøve at tage fat i vores kundeservice på tlf. 70704040 eller ved at udfylde kontaktformularen på vores side. Så må vi tage et kig på det herinde fra.

Besvar