Spørgsmål

Problem med datadelings simkort


Hej!

Jeg har lige fået ombyttet mine data simkort, da de ikke virkede. De nye kort virker heller ikke. Jeg har prøvet at sætte dem i min telefon. Her kommer en besked "Sim kort ikke klargjort MM#2"

Jeg har fået dem aktiveret i Yousee butikken her i eftermiddag. Hvor lang tid skal der gå inden kortene er aktive?

Jeg har også tjekket om mit modem stadig duer. Jeg puttede mit tlf simkort i wifi-routeren - og det virkede fint. Så routeren er ikke defekt.

What to do?

Hilsen
Christian

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej stationsbestyrer

Velkommen på YouSee Forum! :)

Jeg kan se du mangler svar her og jeg tror du skal prøve at tage fat i vores kundeservice på tlf. 70704040 eller ved at udfylde kontaktformularen på vores side. Så må vi tage et kig på det herinde fra.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)