Svar

pop3 vil ikke aceptere

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har webmail, og forsøgt at opsætte min nye iphone til dette. Imidlertid får jeg konstant beskeden: pop3 server eller adgangskode er forkert

Jeg er nogenlunde sikker på min adgangskode, og har da også forsøgt alle de password jeg kan huske jeg måtte have bruget.

En Yousee medarbejder i Sønderborg butikken sagde i går 29.6 at jeg godt kunne glemme det, for mail er nede.

Er webmail nede?

Hvis ikke, hvad gør jeg for at få mint pop3 til at virke?

Kan jeg evt få net ny pop3 adgangskode (flere Yousee medarbejderer har hjulpet med nye koder, men det er altid en Yousee login de sender, ikke noget der kan bruges på pop3

M.v.h

Hans

icon

Bedste svar af HS11 1 juli 2016, 15:16

Tak til Karl fra kundeservice 70704040 ofr på fantastusk vis at sakffe en ny kode

Det virker

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Webmail og POP3 er ikke det samme. Webmail er når du læser mail på Yousees hjemmeside og POP3 er når du læser (hentede) mail lokalt på din telefon. 

Jeg bruger ikke mail hos Yousee, men har fundet følgende om SMTP/POP3 med Yousee:

Server til udgående = asmtp.yousee.dk
Server til indgående = pop3.yousee.dk

Port til udgående post = 465
Marker feltet = Denne server kræver en sikker forbindelse (SSL)
Port til indgående post = 995

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Slangefar skrev:
Webmail og POP3 er ikke det samme. Webmail er når du læser mail på Yousees hjemmeside og POP3 er når du læser (hentede) mail lokalt på din telefon. 

Jeg bruger ikke mail hos Yousee, men har fundet følgende om SMTP/POP3 med Yousee:

Server til udgående = asmtp.yousee.dk
Server til indgående = pop3.yousee.dk

Port til udgående post = 465
Port til indgående post = 995

Ikke sikker,t det betyder noget, men jeg har mail hos YouSee og det ser lidt anderledes ud, end du skriver. Hos mig er

Port til udgående post = 587

Post til indgående post = 110.

Ovennævnte bruges på alle mine enheder - mener det er 7 stk.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
  •  Der kan bruges 2 porte til POP3 en med kryptering (SSL) og en uden. Det samme gælder for SMTP. Det indlæg jeg fandt omtalte kun den sikre (krypterede) måde.

• Joern og Slangefar, tak for jeres input.

Jeg skal oprette en ny email konto på min mobil, og der skal jeg sætte en pop3 op, men den melder at enten pop3 eller adgangskode er forkert.

mon der er en måde man kan verificere sin pop3 adgang, alt nulstille.

Omdømme 4

Badge +3
    Kan du ikke se koder via Mit Yousee? (jeg bruger som sagt ikke Yousee mail og kan ikke checke det)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Du kan med dit log in til Mit YouSee logge på web mail. Her skal du gå ind i indstillinger og herefter adgangskoder. Nu kan du lave en ny adgangskode.

Tak til Karl fra kundeservice 70704040 ofr på fantastusk vis at sakffe en ny kode

Det virker

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P