Svar

pinkode mobil

• O51
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Hvor finder jeg pinkode til mobil. Jeg kan finde pukkoden, men ikke pinkoden. Kan det passe at det kun findes på kortet med simkortet?

icon

Bedste svar af Radiomanden 16 august 2016, 13:11

Når jeg logger ind på siden så står min kode der (den originale som kortet blev leveret med), ikke den som jeg selv har ændret den til.

Der finder man også simkort nummer.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du har ændret PIN koden fra den oprindelige, så står den ingen steder, andet end i din egen hukommelse (hovedet).

Jeg har ikke ændret min pinkode. Jeg vil bare gerne kunne finde den sammen med pukkoden

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Så logger du ind på Mit You See Mobil, og klikker på Mit Abonement, så står den der sammen med PUK koden.

Jeg får ikke andet frem end pukkoden. Jeg syntes nemlig også, det burde være en selvfølge at pinkoden var samme sted. Det har den været ved de andre mobilselskaber, jeg har haft.

Omdømme 3

Badge +3
 Når jeg logger ind på siden så står min kode der (den originale som kortet blev leveret med), ikke den som jeg selv har ændret den til.

Der finder man også simkort nummer.

Tak for hjælpen. Jeg er ml nødt til at kontakte yousee for jeg får ikke noget frem

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)