Optage via mobil funktion, virker ikke

Badge
Hej Jeg havde fat i Yousee kundeservice i sidste uge om ovenstående problem, og jeg fik af vide at de havde haft flere problemer med dette så de havde lukkede ned for muligheden.
Jeg syntes det er meget trist for jeg havde stor glæde af denne mulighed. SAVNER DEN
Håber muligheden kommer tilbage til str glæde for os bruger.

9 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej micand11

Det synes jeg lyder lidt underligt.

Har du DSL TV, skal muligheden stadig være der. Det er dog vigtigt, at strømbesparelse på boksen står til normal - ellers kan man opleve problemer med det.

Stefan, YouSee Forum Team
Badge
Hej Stefan
Jeg har DSL TV og boksen i normal.
Det har ikke virket længe, og hver gang jeg har fat i kundeservice siger de at det er noget med en opdatering, og de ville skrive tilbage med mere info. (mail kom aldrig) og sidste gang jeg havde fat i dem fik jeg af vide at muligheden var lukket ned.
Omdømme 2
Badge +1
Hej MIcand11

Jeg vil foreslå som det sidste, at du både genstarter din boks og den enhed som du bruger, for at se om det hjælper på det.

Hvis det ikke hjælper, så vil jeg foreslå at du kontakter vores support, så det kan undersøges nærmere, fordi det burde virke.

Özcan
YouSee Forum Team
Badge
Hej
Til info har jeg modtaget denne mail fra YouSee kundeservice den 29/11-18

Det er ikke muligt, det er kun muligt at gøre fra boksen af. det er dog en funktion vi arbejder på at få ind i vores app, så det bliver muligt for jer.
Men indtil videre må jeg desværre skuffe jer, jeg beklager.
Omdømme 5
Badge +5
Hej micand11

I forhold til Humax-boksen, der er det rigtigt nok ikke en mulighed.

Jeg har prøvet at programmere nogle optagelser på Cisco-boksen herfra og det virkede.

Får du en fejlbesked i app'en?
Badge
Hej Kasper
Sjovt nok så har jeg også en Cisco Tv-boks.
Jeg har slet ikke muligheden på min mobil.

Se foto
Omdømme 5
Badge +5
Hej micand11

Så vil jeg anbefale at kontakte vores support igen, så vi kan prøve at få sendt en opdatering igennem systemet.
Badge
Hej Kasper
Tak for svar og jeg gjorde som du skrev, men fik dette svar:

Hej Michael får af vide det ikke er muligt at bruge optagefunktionen på appen, der skulle ikke være rettighed til det mere grundet for mange fejl.

Så jeg kan kun krydse finger for at det også kommer til at virke hos mig på et tidspunkt, nu da det virker på din mobil.

Tak for du gav dig tid til at teste det.
Omdømme 4
Badge +6
micand11 skrev:

Hej Kasper
Tak for svar og jeg gjorde som du skrev, men fik dette svar:

Hej Michael får af vide det ikke er muligt at bruge optagefunktionen på appen, der skulle ikke være rettighed til det mere grundet for mange fejl.

Så jeg kan kun krydse finger for at det også kommer til at virke hos mig på et tidspunkt, nu da det virker på din mobil.

Tak for du gav dig tid til at teste det.

Hej micand11

Får du ikke muligheden, så tyder det på en fejl, vi skal have løst. Det er ikke noget, der er fjernet, og derfor skal det fejlmeldes hos vores support.

Det er korrekt, at muligheden ikke er der, når du får signal via antennestikket, men når du har en DSL-løsning, skal den være der.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P