Svar

oprettelse af mail på androit telefon

Jeg kan ikke få mig oprettet med min mail konto på min telefon. Har indtastet mailadresse og kode - IMAP server pop3.yousee.dk - port 110 sikkerhedskode ingen, men det virker ikke. Nogen der kan hjælpe?

Hilsen

Mogens

icon

Bedste svar af Slangefar 6 august 2016, 18:11

En ting mere huskede du at bruge port 587?

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fejl.

mig der sludrer. Har skrevet pop3.yousee.dk under pop3 server - port 110 sikkerhedtype ingen. Så kan jeg ikke komme videre.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du bør bruge port 995 og huske at slå øget sikkerhed (SSL) til med POP3.

tak for det. Nu kom jeg videre til udgående mail. SMTP.yousee.dk  - port 587 sikkerhedstype ingen - kræver login. Deet vil den ikke.

Omdømme 4

Badge +3
asmtp.yousee.dk eller asmtp.mail.dk kan ikke lige huske hvilken som virker.

ingen af delene virke desværre.. Har du andre forslag?

Omdømme 4

Badge +3
Har ikke selv mail hos Yousee (ud over en webmail, som jeg ikke bruger), men prøver at huske, hvad jeg har læst her. Du må søge i dette forum for at finde noget information som er nyt (og korrekt).  

tak slangefar for hjælpen indtil videre...

Omdømme 4

Badge +3
En ting mere huskede du at bruge port 587?

1000 tak for hjælp og gode råd slangefar og god week-end..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)