Oprettelse

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har modtaget et tilbud til flytning af mobile til pris 1kr men når jeg logger på deres link er pris minimum 100kr og kan ikke ændres

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej nanne

Velkommen til YouSee Forum! :D

Da dette er et bruger-bruger forum, så skal du for at få løst netop dette problem, kontakte vores kundeservice via dette link:D

/Kasper 

Hej nanne

Jeg har givet dig ros for dit spørgsmål, for da jeg blev yousee kunde, opledede jeg nøjagtig det samme. Der stod på en side i selvbetjening at jeg skulle overføre 100 kr. selvom jeg i den medsendte mail, fik at vide at jeg kun skulle betale 1 kr..

Jeg ville ikke oprette en konto (sådan forstod jeg det) og smide 100 kr ind på den, så jeg tilmeldte mig kortbetaling istedet.

Om det gjorde at jeg ikke hørte mere til den krone ved jeg ikke, men det kunne faktisk være sjov, hvis Kasper undersøgte hvad der er op og ned i dit spørgsmål.

Siden med de 100 kr. er meget forvirrende , når man står og skal betale 1 kr.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg flyttede den 01.06.2015 fra Telmore til YouSee Mobil. Eneste grund til flytningen var, at så blev alt samlet hos YouSee. Min hustrus abonnement blev ved samme lejlighed flyttet.

Havde den helt klare opfattelse, at jeg ikke ville blive stillet ringere end hos Telmore. Desværre var medarbejderen - som i øvrigt var vældig rar at tale med - ikke klar over, at Telmore også er en del af TDC familien og derfor fri data til udgangen af juli 2015. Det fik vi så ikke. De er dog i gang med at undersøge sagen. Det har de været i en uge.

Skulle bare have ventet med at flytte til 01.08.2015.

Ellers godt tilfreds.

joern  - Tråden handler om oprettelse til en kr, men trådopretter kan kun overføre 100 kr.

Kan du huske om du oplevede det på Mit Yousee?

nanne - Hvordan gik det. Fik du løst det?

Omdømme 3

Badge +3

majah skrev:
@joern  - Tråden handler om oprettelse til en kr, men trådopretter kan kun overføre 100 kr.

Kan du huske om du oplevede det på Mit Yousee?

@nanne - Hvordan gik det. Fik du løst det?

Tråden hedder "Oprettelse". Skulle jeg så oprette en ny, der hedder "Oprettelse"? Nej, vel.

Jeg blev oprettet telefonisk, da jeg så kunne forsøge at få nogle fordele ved at flytte fra Telmore og det fik jeg. Min oprettelse kostede intet og min kones kostede 19 kr.

Omdømme 3

Badge +3
Det er måske forståeligt, at brugernavn kan være et på YouSee bortset fra mobil, men at adgangskoden ikke nødvendigvis ikke kan være den samme er underligt. Både hos Telmore og YouSee kunne den samme adgangskode bruges. Hos YouSee Mobil er der nogle andre begrænsninger end hos Telmore og YouSee (TV, bredbånd og telefoni). Hvorfor kan man ikke samordne disse krav? Underligt.

Ved selvfølgelig godt, at dette er et bruger til bruger forum, men alligevel underligt.

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:
Jeg flyttede den 01.06.2015 fra Telmore til YouSee Mobil. Eneste grund til flytningen var, at så blev alt samlet hos YouSee. Min hustrus abonnement blev ved samme lejlighed flyttet.

Havde den helt klare opfattelse, at jeg ikke ville blive stillet ringere end hos Telmore. Desværre var medarbejderen - som i øvrigt var vældig rar at tale med - ikke klar over, at Telmore også er en del af TDC familien og derfor fri data til udgangen af juli 2015. Det fik vi så ikke. De er dog i gang med at undersøge sagen. Det har de været i en uge.

Ellers godt tilfreds.

Opfølgning på ovennævnte: Håber YouSee stadig arbejder på sagen. Jeg har nemlig intet hørt. :@

Omdømme 3

Badge +3

joern skrev:

joern skrev:

Ellers godt tilfreds.

Opfølgning på ovennævnte: Håber YouSee stadig arbejder på sagen. Jeg har nemlig intet hørt. :@

Sidste opfølgning. Har lige modtaget mail og SMS om, at jeg har fri data indtil 31.07.2015. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)