Spørgsmål

Oprette mail på Huawei M3 Lite

• Deltager
  • 1 kommentar
Forsøger at få min youSee mailkonto til at køre på min nye Huawei tablet. Jeg følger anvisningen på hjemmesiden her, men når jeg kommer til Kontoopsætning og taster
Brugernavn: mailadr.
Adgangskode: kode til Mit Yousee
Server: skriver pop3.yousee.dk
Port: 110
Sikkerhedsudstyr: ingen
Slet fra server: aldrig
kommer følgende besked, når jeg vil videre i processen:
Fejl i kontoopsætning. Opsætning mislykket. Årsager kan være: Brugernavnet eller adgangskoden er forkert. POP3/SMTP-tjenesten er deaktiveret. Aktivér tjenesten og forsøg igen. Kontakt din e-mailtjenesteudbyder for yderligere oplysninger.

Er der nogen, der kan hjælpe?

4 Kommentarer

Prøv port 995 og sikkerhedstype/sikkerhedsudstyr SSL/TLS

Vh
Rune
Omdømme 7
Badge +7
Du skal ikke bruge kode til Mit Yousee, men i stedet bruge koden til din You See webmail. Har du glemt den, kan du sætte en ny via webmail. Du bør også bruge port 995 med SSL kryptering.
Omdømme 7
Badge +7
Slangefar skrev:

Du skal ikke bruge kode til Mit Yousee, men i stedet bruge koden til din You See webmail. Har du glemt den, kan du sætte en ny via webmail. Du bør også bruge port 995 med SSL kryptering.

Det sidste du skriver er rigtigt, men du får det til at se ud som om, at man altid har forskellige koder til Mit YouSee og webmail. Det er oftest den samme kode.
Tak for input ;-)
men jeg var alligevel nødt til at kontakte kundeservice, hvor jeg fik den nødvendige guidning.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)