Oplukning af Huawei 10 tlf, adgangskode

Jeg er kommet til at trykke op genstart på min Huawei 10 tlf, og nu vil den have en adgangskode. Den skriver Android-system, brugerdataerne er låst. Adgangskode er påkrævet.

Er der nogen, der kan hjælpe med, hvad det er for en kode. Jeg synes, jeg har prøvet alt.

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er nok adgangskoden til SIM kortet den spørger efter.
Den 4-cifret kode står på det plastikkort som SIM kortet var monteret på.
Omdømme 7
Badge +6
Kan også findes på Mit You See, hvis ikke det er en selvvalgt kode, ny PIN kan også laves med PUK koden som findes samme sted.
Den afviser pin-koden.
Omdømme 7
Badge +6
Lig lige et billede af skærmen op, så det kan ses hvordan det er.
Det kan jeg jo ikke. Min tlf virker jo ikke.
Men der står:
Android-system - Brugerdataene er låst.
Adgangskode påkrævet, når du genstarter enheden
Nogle funktioner er deaktiverede af sikkerhedsmæ...
Omdømme 7
Badge +6
Der kan jo tages et billede af skærmen med en anden enhed. En Tablet f.eks. Har selv en Huawei, har ikke set det der skrives om, så et billede kan hjælpe.
Jeg har desværre ikke andet end tlf og en pc.
Jeg ville slukke for telefonen, men kom til at trykke på genstart i stedet for sluk. Da den startede op igen, ville den have denne kode, som jeg ikke kan finde ud af.
Omdømme 7
Badge +6
En PC (Laptop) har også et kamera.

Omdømme 7
Badge +6
Det er aldrig oplevet på nogen Android enhed at der er kommet en sådan meddelelse, du må til forhandleren med den, de må kunne hjælpe.
Ja, jeg tager også ind i butikken i morgen, men hvis nogen kunne hjælpe her, ville det jo være fantastisk.
Hej @Karenrasmussen. Hvordan fik du dit problem løst? Jeg sidder i samme situation med min Huawei p10 lite nu og kan heller ikke komme videre - og jeg er i Indien, så det er lidt svært for mig at gå ind til min forhandler..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)