Spørgsmål

Oplåsningskode på Huawei Honor

Jeg har en gammel Huawei Honor som jeg en fortravlet dag lavede fingertouch på. I den forbindelse skulle jeg lave en kode og den måtte ikke være den samme som pinkoden. Efter en opdatering med genstart bad telefonen først om pinkode og derefter oplåsningskode. Pinkoden var ikke noget problem men oplåsningskoden kunne jeg ikke huske. Jeg vil gerne have min telefon låst op, men jeg har prøvet ved flere butikker, der hjælper og reparerer telefoner uden held. Er der en inde i dette forum, der har en metode, der kan bruges

6 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Du burde kunne finde din PUK kode på dit mobil login hos YouSee, så du kan lukke din telefon op igen.
Det er ikke PUK koden, den spørger om, men koden til den fingerlås, jeg har lavet
Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at nulstille den.?
Hej Radiomand. Hvordan nulstiller man telefonen. Hvis det er at gendanne fabriksindstillinger, så er det lige meget for så mister jeg de data, jeg gerne vil ind og hente.
Omdømme 7
Badge +7
Sikkerhedskopiering og nulstilling.

Jeg kan på ingen måde få adgang til telefonens data før jeg har koden. Har prøvet at sætte den til min PC med USB, men her skal jeg også give kode. Selve telefonen er jeg ligeglad med. Den har revnet skærmen, men jeg vil gerne have billeder og memoer ud af den. Koden har jeg selv oprettet i forbindelse med at jeg oprettede fingeroplås

ning i stedet for kodeoplåsning, men kan bare ikke huske den. Ved ikke engang hvor mange karakterer den er på eller om der er krav om blandede karakterer i form af bogstaver, tegn og tal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)