Spørgsmål

Opkalds-oversigt

Hvor går jeg ind hvis jeg gerne vil finde noget omkring mit forbrug, såsom opkaldsoversigt altså en liste med de opkald man har lavet fra sin tlf :) mvh Michelle

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Liste over Udgående/indgående opkald findes lagret i selve enheden, medmindre de er blevet slettet.
Abonements oversigt, forbrug af tale/Data findes også i mit You See Appen.

PS: Der er postet i forkert kategori, det hører til i Telefon/Tablet.
Omdømme 5
Badge +5
Hej Michellehils

Fandt du ud af det? :)

Hvis Radiomandens svar hjalp, så markér det gerne som bedste svar og giv ham et like. Ellers må du sige til så forummet kan hjælpe dig videre :)
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Liste over Udgående/indgående opkald findes lagret i selve enheden, medmindre de er blevet slettet.
Abonements oversigt, forbrug af tale/Data findes også i mit You See Appen.

PS: Der er postet i forkert kategori, det hører til i Telefon/Tablet.

Hej Radiomand.
Jeg savner også en oversigt over telefonopkald.
Hvordan printer du en liste ud af en fastnet tlf, eller en ældre arbejdstelefon til brug som dukumentation for refusion?
Den vedhæftede fil er ikke til megen hjælp.
mvh
Ole

Omdømme 7
Badge +6
Har ikke fastnet, opkalds listen i Mobilen lagrer alle ud/indgående opkald. Resterende tale/Data fremgår af Mit You See Appen.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Har ikke fastnet, opkalds listen i Mobilen lagrer alle ud/indgående opkald. Resterende tale/Data fremgår af Mit You See Appen.

Hej igen Radiomand.

Du svarede ikke på mit spørgsmål.
Hvor ser du forbruget i den vedhæftede fil?
Hvordan printer du samtalerne ud af en fastnet tlf?
mvh
Ole
Omdømme 7
Badge +6
Loggede ind på web, og der kan ses forbrug og opkald på mobil ganske som på mobilens opkaldsliste. Har som skrevet ikke fastnet.

Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Loggede ind på web, og der kan ses forbrug og opkald på mobil ganske som på mobilens opkaldsliste. Har som skrevet ikke fastnet.

Hej Igen.
Du svarer stadig ikke på mine spørgsmål, men kommer med et link til en side som tidligere TDC kunder ikke har i deres selvbetjening.
mvh
Ole
Omdømme 7
Badge +6
Der er ikke før nu skrevet at det er fra TDC tiden, og at det på det område er anderledes.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Der er ikke før nu skrevet at det er fra TDC tiden, og at det på det område er anderledes.

Hej Radiomand.
Det virkede i TDC tiden, men da vi blev "grønne" var der en del muligheder som forsvandt og som ikke er dukket op endnu og "fjumreåret" må nu snart være overstået. Kan ikke acceptere at dele af vor abonnemen forsvinder uden varsel og slet ikke når vi er blevet lovet at det ikke ville ske. Vi blev lovet at der var noget at se frem til når vi blev "Grønne"

mvh
Ole

ps. Til din orintering har tidligere TDC brugere kun en login til selvbetjening.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)