Opbrugt data? | YouSee Community
Spørgsmål

Opbrugt data?

  • 19 september 2017
  • 1 kommentar
  • 515 visninger

Hej.
I mit abonnement har jeg 3Gb fri data inkluderet. D. 7/9 får jeg en SMS om, at jeg får yderligere 3Gb i denne måned, så jeg i alt har 8Gb (dette regnestykke forstår jeg ikke, men altså!). D. 11/9 får jeg så en SMS om, at al min data er opbrugt. Dette er jeg ret uforstående overfor, da jeg egentlig kun tjekker facebook, et par internetsider og bruger Tidal. Jeg køber dog yderligere 3Gb, og tænker at dette må være nok. Det er det umiddelbart ikke, og har her til morgen D. 19/9 fået endnu en besked om at min data er opbrugt. Dette kan jeg simpelthen ikke forstå, er der noget jeg misser her? Hjælp!
- Har været inde og kigge på den detaljerede oversigt over mit forbrug på yousees hjemmeside, og den siger jeg har brugt 8,5 GB t.o.m i går.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Hej User48

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se at du mangler svar her og jeg vil nok anbefale at tage kontakt til vores kundeservice for at høre nærmere, hvis du altså ikke allerede har gjort det 🙂

Besvar