Office 365

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej, Hvordan konfigurer min mail til Office 365?

3 Kommentarer

Hej clen

Jeg kender ikke Office 365. men i følge denne side er den gratis i en prøveperiode og derefter koster det noget pr. måned. Ved du godt det?

http://office.microsoft.com/da-dk/business/office-online-microsoft-office-365-til-sma-virksomheder-office-FX103037625.aspx?WT.mc_id=PS_Google_O365Comm-generic_office%20365_text&WT.srch=1

Hvis ja og du har besluttet til at købe microsoft ydelse, følger en mailadresse med den betalte ydelse.

Du har postet dit indlæg i kategorien Telefoni og mobil, så alt efter hvilken mobil du har kan du finde en opsætningsvejledning til tdc's webmail på denne side.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=33520

Hej,

jeg har fulgt vejledningen og installeret office 365.

men da jeg aktiverede nøglen står der under min konto hos microsoft at jeg kun har pakken i ét år. Jeg forstår ikke helt at hvorfor jeg som abonnent af "tdc homedisk" ikke har længere tid, hvilket jeg læste på et andet opslag at jeg burde have?

Er det muligt at nogen kan kontakte mig med forklaring på det.

Hej.

Sagen hører nok mere hjemme i kategorien "Mit TDC", men der er dog en vis relevans til "Telefoni og mobil".

Se de detaillerede oplysninger her: /t5/Nyheder/TDC-HomeDisk-og-CloudDisk-udg%C3%A5r/m-p/166161#M138

Visse mobilabonnementer indeholdt adgang til CloudDisk, og brugere med disse abonnementer får et abonnement på Microsoft Office 365 betalt af TDC i ét år.

Når året er gået kan man forny det direkte hos Microsoft hvis man vil beholde det. 

Andre brugere med security-abonnementer hos TDC får et løbende abonnement på Microsoft Office 365, men man får abonnementet for ét år af gangen. Har man fået et løbende abonnement på Microsoft Office 365 bliver det fornyet årligt af TDC (så længe man beholder sit security-abonnement).

Med abonnementet får man 1 TB plads på Microsoft OneDrive, hvilket TDC betragter som en slags kompensation for CloudDisk - men det er altså ikke det samme. Hvis abonnementet ikke fornyes årlige - enten af TDC eller af brugeren selv - mister man den udvidede plads på OneDrive på 1 TB og må nøjes med ca. 16 GB (måske mindre).

Office 365 er egentlig blot en version af Microsoft Office, som man abonnerer på i stedet for køber. Microsoft sørger for at man altid har den nyeste version af Microsoft Office.

Dele af Microsoft Office findes også til mobiltelefon, hvortil de kan hentes uden yderlige betaling. Man kan også hente en OneDrive-app til sin mobiltelefon (så man har adgang til alle sine filer fra mobilen).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)