nyt simkort | YouSee Community

nyt simkort

Hej.

fik i dag nyt simkort pga simkortfejl på det gamle, hvorfor er det i lukker mit gamle kort FØR jeg kan tage det nye i brug ?
hvordan modtager jeg så den sms med koden til at aktivere det nye kort ??

hilsen kim

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det spørgsmål må du stille til You See, e.v.t. på deres FB. Der er ikke direkte kontakt til dem her på forummet.
Aktivér SIM-kort (Tidligere TDC-kunde)
Flytter du nummer til YouSee, modtager du dit SIM-kort i god tid - altså før det er aktiveret. YouSee giver dig besked om, hvornår dit nummer bliver flyttet og dit SIM-kort er klar til at blive taget i brug.

Har du fået nyt SIM-kort, kan der gå et par dage, før det er kan tages i brug. Hvornår SIM-kortet er aktivt vil stå i det brev, som du modtog sammen med dit nye SIM-kort.

Er dit SIM-kort ikke aktivt, selvom det burde være det, kan du kontakte YouSee Kundeservice eller få aktiveret SIM-kortet i en YouSee Butik.

Aktivér SIM-kort (YouSee)
Når du har modtaget SIM-kortet, skal du selv aktivere det ved modtagelse.

Log på Mit YouSee Mobil
Tryk på Mit abonnement
Tryk på knappen Aktiver SIM-kort ud fra dit mobilnummer
Herefter er dit nye SIM-kort aktiveret og klar til brug. Du vil opleve, at beholder du dit gamle SIM-kort i din telefon, vil det inden for kort tid miste forbindelsen og skifte status til Inaktivt SIM-kort eller Ingen tjeneste afhængigt af telefonen.

------------------------------------------

Kilde:
https://kundeservice.yousee.dk/mobil/opsaetning/sim/om-sim-kort

Besvar