Nyt simkort


  • Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg er ny kunde hos TDC mobil og har modtaget et sin kort og denne dato, hvor skiftet ville ske. Jeg har indsat mit sin kort, åbnet telefonen und alles, men tjenesterne er ikke tilgængelige. Hvad gør jeg så nu. Det bør være aktiveret, og da jeg ikke kan ringe ud, kan jeg ikke kontakte TDC for hjælp...

Vh Mathilde

1 Kommentar

Har samme problem! Har købt ny mobil (ikke hos TDC) og sim kortet passede ikke dertil. Hentede et nyt i den lokale TDC butik og fik at vide at det virkede med det samme! Det er nu 2 dage siden! Ringede i går og fik at vide at der var en systemfejl og 700 sim kort havde problemer med at blive aktiveret og det ville blive fikset hurtigst muligt! Sidder med en lækker IPhone 6 der er ubrugelig og må nøjes med en HTC antikvitet indtil TDC får rettet fejlen. Er mangeårig kunde hos TDC ,+20år, og er dybt skuffet over den manglende kundeinformation!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)