Spørgsmål

Nokia Mobiltelefon

Jeg har en Nokia 8 Mobiltelefon. Jeg har ikke haft data siden den 10 . maj. er der andre med nokia telefoner, der oplever det samme.

5 Kommentarer

Badge +1
Jeg har en NOKIA 5 virker perfekt:$
Tak for dit svar. Jeg har fra yousee fået at vide, at problemet er på alle nokia telefoner. Alle nokia telefoner skulle være berørt af en fejloverførsel til en ny server. Så det synes ikke at være helt korrekt
Badge +1
Jeg har fri tale/7 GB Dobbelt op pga. af fordel. Står nu på 13.24 da jeg mest kører over WIFI.
Heldigvis har jeg en anden telefon, hvor jeg har isat mit sim kort, og der virker det helt perfekt og masser af 4 g netværk. Men jeg vil helst have data på min Nokia 8. hjemme har jeg ikke problem, der har jeg wi-fi. men når jeg går ud i samfundet har jeg ikke data. Kan sagtens ringe og sms,e.
Omdømme 7
Badge +6
Jeg købte sådan en brugt Nokia 8 og under opsætningen af telefonen valgte jeg mobilnetværk, da jeg ikke har interesse i WiFi.
Telefonen lå bare og scannede og scannede for at få adgang og efter 10 minutter opgav jeg det foretagende.

Tørst sagt opgav jeg den telefon totalt, for importere kontakterne fra sim kortet kunne den dælme heller ikke og gå igennem hele den process med at skulle indtaste hele pibetøjet igen orker jeg ikke.
Så den blev slukket, sim kort pillet ud og sat retur i min gamle trofaste Nokia C7-00 som der ikke er nogen svingerninger med.

Så kan man se om jeg gider at prøve den telefon af igen en gang i fremtiden, for realistisk set så bryder jeg mig heller ikke om at moderne smartphones forlanger adgang til internettet, eks bare for at anvende en app som Truecaller, fordi at de fiduser bag den app (og tillige andre) vil vide hvad man anvender sin telefon til, selv om at det i realiteten ikke rager dem en skid.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)