Nokia E52 telefonsvarer

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg ved godt at min telefon er tudse gammel, men den virker, den kan holde strøm, og den fylder næsten ikke noget.

Jeg har dog et lille problem med den, jeg har lige opdaget at telefonsvarer ikke virker mere.

Jeg har indtastet telefonsvarer nummeret 20171717 som skulle være det rigtige, men når jeg går ind i menu

Menu - kontrolpanel - indstillinger - telefon - omstilling - taleopkald - ved intet svar - aktiver - til telefonsvarer - 20 sekunder - får jeg anmodning ikke udført??

Er der nogen derude der ved hvad jeg gør galt ;-)

Hilsen Stig

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej swolff

Jeg har fundet en vejledning, som skulle kunne hjælpe dig med opsætning af telefonsvarer på din mobil.

Opsæt voicemail på Nokia E52

Håber det hjælper dig videre.

Hej Stefan og andre ;-)

Jeg har gjort som Stefan skriver, men jeg får stadig samme besked når jeg forsøger at indstille telefon svarer.

Jeg har indtastet telefonsvarer nummeret 20171717 som skulle være det rigtige, men når jeg går ind i menu

Menu - kontrolpanel - indstillinger - telefon - omstilling - taleopkald - ved intet svar - aktiver - til telefonsvarer - 20 sekunder - får jeg "anmodning ikke udført"??

Er der andre der kunne vide, hvorfor jeg ikke kan omstille til telefonsvarer ved intet svar?

Kan det være et problem med TDC?? at de måske har glemt at lave et "flueben" i mobilsvar til mit nummer??

Stig

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Trumle har modtaget fra andre medlemmer.

Hej swolff.

Jeg anvender selv en gammel Nokia.
Bruger ikke telefonsvar,men nummer til "aflyt svar" er på min opsætning ikke 20171717 .
Det står som 70331401.
Opkald til dette nr. starter en "venlig damestemme",der vil guide mig gennem mulighederne.
Måske du kan benytte samme metode ?

Venlig hilsen
   Trumle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8