Spørgsmål

nokia 216 DS

Hej.
Min veninde har en Nokia 216 DS.
Vi kan ikke finde ud af hvordan man spærre/bloker nummer ??
Evt. nogle der ved hvordan man slår fra at
udenlandske telefonnummer ringer ??
Mange tak for hjælpen på forhånd.
Hilsen Annette.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er spam opkald der menes.? Det kan tvivlsomt betale sig at blokere, der anvendes mange numre til at kalde op fra, spærres et nummer, så bruges der bare et andet, det er en ret håbløs kamp at undgå den type opkald.
Så selv om et nummer sættes på enhedens sortliste, så nytter det ikke så meget.
Hvordan sortliste virker på den enhed vides ikke, på nogle enheder kan man ved et langt tryk på nummeret få en menu op hvor der kan vælges tilføj på sortliste.
Det er ikke kun spam nummer.
Det var mere hvor er "stedet" på en nokia 216 DS, hvor man kan blokere folk.
Omdømme 7
Badge +6
Går ud fra at det er en Android, så prøv det jeg skrev. Eksempel ses her.

Det er en nokia 216 Ds.

Det du skriver findes ikke i menuen.
Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke finde hvilket OS den bruger, det er så nok ikke Android, der må ventes på svar fra anden bruger som måske har den samme, eller henvend dig til forhandleren.
OK. Mange tak for din tid og din hjælp.
Venlig Hilsen Annette.
Omdømme 7
Badge +6
Det er en Java telefon, så der må jeg desværre skuffende sige, at det ikke er mugligt.
Jeg har selv haft en af deres Java telefoner, som jeg endte med at aflevere på genbrugspladsen, fordi at den ikke længere var supported med nyttige Java apps.
Det eneste man stort set kunne få til telefonens Java OS var en masse dumme spil, som man kunne downloade igennem telefonens egen app store browser.

Så hun skal ud at have en telefon med et nyere OS, så som Android, hvis hun vil have mugligheden for at blokere for telefonnumre og også spam mails.
Eks. kan man få en Nokia 1 telefon med Android i Bilka for 699kr, så det er jo ikke så galt for en moderne smartphone.
Ok. Mange tak for din hjælp og tid.
Venlig Hilsen Annette.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)