nem id | YouSee Community
Spørgsmål

nem id

  • 25 november 2018
  • 1 kommentar
  • 100 visninger

jeg vil gerne købe ny mobil, men når jeg er nået til betaling, får jeg besked på at logge på med nem id.
hvordan og hvor gør jeg dette?

1 Kommentar

Omdømme 3
Badge +1
Hej

Jeg kan se, at du mangler et svar, så det hjælper jeg lige med. 🙂

Når du inde på hjemmesiden klikker dig gennem købssiderne, så skulle du gerne komme til en fane, hvor du kan se Nem-ID-feltet - ligesom når du logger ind på netbank med Nem-ID eksempelvis.

Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, så vil det være svært at få hjælp til ovenstående herinde. Hvis du stadig oplever problemer, vil jeg anbefale, at du kontakter YouSee Kundeservice på 70704040 mandag-torsdag 8.00-17.30 og fredag 8.00-16.30, så vi kan få hjulpet dig igennem hjemmesiden. 🙂

Anna
YouSee Forum Team

Besvar