Svar

Nano-simkort ved bestilling af abonnement?

Hej. 

Jeg er ny kunde hos jer.

Jeg har netop bestilt et mobilabonnement, og da jeg modtager kvitteringen, står der blot at SIM-kortet vil blive sendt til mig. Jeg har ikke noget sted opgivet, hvilket simkort jeg har brug for. Mit spørgsmål er så; hvordan ved YouSee, at jeg skal bruge et nano simkort?

icon

Bedste svar af mogha 11 januar 2015, 20:31

Har lige fået simkort fra Yousee og det var en 3 i en så den kan bruges til alle telefoner

Se original

3 Kommentarer

Hey.
Jeg mangler at bestille nano sim-kort.

Bolette skrev:
Hej. 

Jeg er ny kunde hos jer.

Jeg har netop bestilt et mobilabonnement, og da jeg modtager kvitteringen, står der blot at SIM-kortet vil blive sendt til mig. Jeg har ikke noget sted opgivet, hvilket simkort jeg har brug for. Mit spørgsmål er så; hvordan ved YouSee, at jeg skal bruge et nano simkort?

anetkka7 skrev:
Hey.
Jeg mangler at bestille nano sim-kort.

Hej Bolette og anetkka7

Det er et kundeforum i spørger i og derfor er det andre kunder der forsøger at hjælpe. 

Bolette - hvis du har købt et produkt hos TDC bør de vide hvilket simkort der skal i, men hvis du er i tvivl, syns jeg du skal prøve at kontakte kundeservice. 

anetkka7 - Du kan desværre ikke bestille her iforum.  Når man skriver her er man anonym, og i øvrigt har andre kunder ikke adgang til Yousee's systemer.  Derfor er den eneste hjælp jeg kan ryste op med, er at henvise til  http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

I skal væbne jer med tålmodighed. Der er i øjeblikket lang ventetid, på grund af kanalomlægninger. 

Har lige fået simkort fra Yousee og det var en 3 i en så den kan bruges til alle telefoner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)