Svar

Modtager ikke MMS

• MI
  • Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har problemer med at modtage nogle MMS beskeder på min samsung galaxy s3. Med et par dages forsinkelse modtager jeg en besked om at jeg har modtaget en mms som kan læses på gray2green. Jeg er ved at være rigtig træt af det. Nogle der ved hvad jeg kan gøre ved det?
icon

Bedste svar af MI 12 december 2014, 20:44

Tak for svaret. Jeg har fulgt dit indlæg. Dog synes jeg heller ikke at you see's vejledning var nem at følge. Så jeg fandt en tilsvarende hos TDC, som jeg kunne bruge. Nu har jeg haft den nye opsætning i en uge - og har så vidt jeg ved modtaget alt.
Så tusind tak for hjælpen!

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej MI

Prøv dette og meld gerne tilbage. Manuel opsætning af MMS og internet.

Jeg modtager heller ikke MMS fra nogle afsendere efter jeg er skiftet til yousee. Ligesom nogle nr ikke får min telefon til at ringe men går direkte på svarer. Det er aldrig sket før???

Og den der opsætning som står i jeres "manual" passer ikke med menuen i mobilmærket  :/

Samsung GT-I9100

Omdømme 2

Badge +3
Hej Terkel

Har du prøvet at følge linket i mit første svar? Telefonsvarer kender jeg ikke til, måske andre kan hjælpe.

Tak for svaret. Jeg har fulgt dit indlæg. Dog synes jeg heller ikke at you see's vejledning var nem at følge. Så jeg fandt en tilsvarende hos TDC, som jeg kunne bruge. Nu har jeg haft den nye opsætning i en uge - og har så vidt jeg ved modtaget alt.

MI skrev:

Tak for tilbagemeldingen - Dejligt! 

Vil du være rar at klikke på "accepteret som løsning"-knappen, ud for det indlæg som hjalp dig mest?  

Omdømme 2

Badge +3
Hej MI

Det er jeg glad for at høre!

Ja, jeg kan godt se at TDC er nemmere at gå til og forstå. TIl de nysgerrige er den her Opsætning af internet, mms og mail på din mobil

Omdømme 2

Badge +3
Hej 

• Da du ikke selv har accepteret #M42 med løsningen, som løsning herinde, har jeg gjort det for dig :D

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)