Mobiltid kontrol

Hvorledes kan jeg kontrollerer hvor meget tid/penge der er tilbage på mit SIM kort der sidder i min bil. Har fået kode, men på siden jeg bliver henvist til, kan jeg kun tanke op ikke se saldo  ????????????

5 Kommentarer

Hej Gunnar
Samme problem med mit SIM kort placeret i styringen af min varmepumpe i sommerhuset.
"Kan kun tanke op i blinde" Det er bare ikke godt nok!!! :-(
Omdømme 3
Badge +4
Hej Poul og Gunnar,

Tak for jeres indlæg her på forum - vi skal da have set nærmere på, hvorfor I ikke kan se jeres saldo.

Vi har desværre ikke én samlet side endnu, men I skulle gerne kunne se jeres nuværende Saldo, hvis i logger ind med jeres mobiltid-login.

Der er lidt yderligere muligheder, som I også kan finde på vores hjælpeside Mobiltid - optankning

Meld gerne tilbage, om dette afhjælper jeres problem :)

Vh
Nikolaj
Samme spørgsmål her:
Har MobilTid i hjemmealarm. Kan ikke logge ind på mobiltid web - da der sendes en kode til min alarm - og den kode kan jeg ikke få udlæst fra alarmen!! Samme sag i forbindelse med et smart watch. Kan det virkeligt være rigtigt, at man ikke kan se saldoen uden at flytte SIM kortet til en traditionel mobiltlf?
Omdømme 2
Badge +6
delgado skrev:

Samme spørgsmål her:
Har MobilTid i hjemmealarm. Kan ikke logge ind på mobiltid web - da der sendes en kode til min alarm - og den kode kan jeg ikke få udlæst fra alarmen!! Samme sag i forbindelse med et smart watch. Kan det virkeligt være rigtigt, at man ikke kan se saldoen uden at flytte SIM kortet til en traditionel mobiltlf?

For at få koden skal du have SIM-kortet over i en enhed, der kan modtage SMS.

Vi kan jo ikke blot give adgang til enhver. Vi skal sikre os, at det er den rigtige person, der får adgang. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Stefan skrev:

delgado skrev:

Samme spørgsmål her:

For at få koden skal du have SIM-kortet over i en enhed, der kan modtage SMS.

Vi kan jo ikke blot give adgang til enhver. Vi skal sikre os, at det er den rigtige person, der får adgang. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Samme spørgsmål.
Mit simkort til mobiltid sidder i en alarm. Jeg har registret nummeret med min mail. Kan det virkelig passe at man ikke kan få tilsendt denne kode via mail?
Det er lidt en dealbreaker for mig, hvis jeg risikerer at løbe tør for taletid uden at få besked og således er mit alarmanlæg ikke brugbart.?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)