Spørgsmål

mobiltelefoni


Jeg får at vide fra Yousee, at min saldo er ved at udløbe. Jeg får et "link" pr. email fra Yousee, men kan ikke logge ind og komme videre, da de beder om yderligere oplysninger, som jeg heller ikke kan komme videre på. Sidst var det samme problem og en medarbejder fra Yousee forsøgte at løse problemet via mit betalingskort, hvor jeg aftalte automatisk betaling med ham. Men tilsyneladende er intet sket. Nu orker jeg ikke igen at ringe til Yousee og vente på, at de tager telefonen. Tiden er kommet til at skifte selskab. Intet fungere hos Yousee. Heller ikke min email. Jeg er da glad for, at vi ikke har deres bredbånd. Man er jo helt til grin.

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej aasevibeke

Velkommen til YouSee Forum.

Jeg må indrømme, at der ikke rigtig er nogle andre muligheder, du kan få - udover at tage fat i vores kundeservice. Det er nemlig noget, som de kan hjælpe med.

De kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)